Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برند MSCHF کیفی تولید کرده که تنها با میکروسکوپ دیده می‌شود

برند MSCHF کیفی تولید کرده که تنها با میکروسکوپ دیده می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مدت‌هاست تعداد سلبریتی‌هایی که از کیف‌های کاملا غیرکاربردی استفاده می‌کنند افزایش یافته است. اما مد هیچ وقت درباره کاربردی بودن نبوده است. تصور می‌شد که کیف 5 سانتی‌متری ولنتینو (Valentino)، کوچک‌ترین کیف سردوشی، یا بهتر است بگوییم سرانگشتی جهان است اما برندی در بروکلین از چیزی که خود، آن را “حرف آخر در مینیاتورسازی کیف” می‌نامد رونمایی کرده است. این کیف با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شود!

برای دیدن این کیف که به سبک لویی ویتون طراحی شده باید از میکروسکوپ استفاده کنید. این کیف که اندازه یک دانه نمک است از رزین فوتوپلیمر ساخته شده و در یک محفظه ژله‌ای قرار گرفته است و از 20 تا 24 ژوئن 2023 در نمایشگاهی در پاریس به مزایده گذاشته خواهد شد. هر کس که تمایل به خرید داشته باشد می‌تواند قیمت پیشنهادی خود را از طریق پلتفرم Joopiter فارل ویلیامز ارائه دهد.

MSCHF در یک پست اینستاگرامی گفت:

کیف‌های دستی بزرگ، کیف‌های دستی معمولی و کیف‌های دستی کوچک وجود دارند اما این حرف آخر در مینیاتورسازی کیف‌های دستی است. همانطور که اشیائی مانند کیف‌ها که زمانی کاربردی بودند کوچک و کوچک‌تر می‌شوند وضعیت آن به طور پیوسته انتزاعی‌تر می‌شود تا زمانی که دیگر تنها امضای یک برند باشند.

این کیف دستی توسط برند MSCHF طراحی شده که به خاطر طرح‌ها و محصولات هنری پرهرج‌ومرجش شهرت دارد. این برند اخیراً پس از طراحی The Big Red Boots در سراسر شبکه‌های اجتماعی توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرد. قیمت این چکمه‌ها 350 دلار بود.

همچنین مطالعه کنید
ربات انسان‌نمای Ameca؛ چهره آینده رباتیک!

کیف

MSCHF در سال 2022 نیز با معرفی پاپسیکل‌هایی با چهره افراد ثروتمند مانند ایلان ماسک، جف بزوس، جک ما و بیل گیتس سرصدای زیادی به پا کرد.

این کیف از روی کیف OnTheGo لویی ویتون ساخته شده و طبق گزارش‌ها، MSCHF برای استفاده از مونوگرام لویی ویتون از این برند اجازه نگرفته است. به نظر می‌رسد که MSCHF در مسیر یک دعوای حقوقی دیگری با برند لویی ویتون باشد.

منبع: Interestingengineering

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>