جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.
تریلر فیلم ماموریت غیرممکن 7 (روزشمار مرگ بخش اول) منتشر شد

تریلر فیلم ماموریت غیرممکن 7 (روزشمار مرگ بخش اول) منتشر شد (+ویدیو)

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیو پارامونت پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ بخش اول (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One)، هفتمین قسمت از مجموعه محبوب و اکشن ماموریت غیرممکن را منتشر کرد.

در اولین تریلر فیلم ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ بخش اول (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One)، تام کروز با چند سکانس شگفت‌انگیز و مرگ‌بار به سینما باز می‌گردد.

این تریلر نشان می‌دهد که تام کروز در نقش ایتان هانت (یک ابرجاسوس حرفه‌ای)، بازمی‌گردد و سعی دارد یک بار دیگر جهان را نجات دهد. انواع بدلکاری‌های چشمگیر، از جمله تصادف قطار و چندین تعقیب و گریز با ماشین، سکانس‌های جذاب این تریلر هستند و شخصیت‌هایی مانند وینگ ریمز، سایمون پگ و ربکا فرگوسن نیز بازگشتی پیروزمندانه دارند. طرفداران این فیلم‌ها همچنین با می‌توانند با تازه‌وارد‌های این فرانچایز مثل هیلی آتول، پوم کلمنتیف و اسای مورالس نیز آشنا شوند.

تریلر فیلم ماموریت غیرممکن 7 (روزشمار مرگ بخش اول) منتشر شد

در حالیکه در حال حاضر اطلاعات اندکی در مورد طرح و فیلمنامه ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ بخش اول وجود دارد، اما آنچه که مشخص است این است که این فیلم به دلیل همه‌گیری COVID-19 دچار تحولات دشواری شده است. پارامونت که ابتدا این فیلم را برای اکران در جولای 2021 برنامه‌ریزی کرده بود، اکران آن را تا سال 2023 و پس از قرنطینه جهانی که تولید فیلم را متوقف کرد، به تعویق انداخته بود.

با وجود این تأخیر، ظاهراً ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ بخش اول در حال اتمام مراحل است تا شاید این نسخه نیز یکی از قسمت‌های انفجاری این فرانچایز جذاب باشد. کروز اخیراً اعلام کرده است که نسخه جدید شامل یکی از «خطرناک‌ترین» بدلکاری‌هایی است که او تاکنون انجام داده است. در سکانس مورد بحث، کروز در حال رانندگی با موتورسیکلت، از یک صخره می‌پرد و از یک چتر نجات استفاده می‌کند. این نماد بدلکاری در هالیوود، ادعا می‌کند که آموزش‌های لازم برای این سکانس خطرناک باعث شده است که او 500 بار چتربازی کند و 13000 بار پرش با موتور سیکلت را انجام دهد!

تریلر فیلم ماموریت غیرممکن 7 (روزشمار مرگ بخش اول) منتشر شد

در حالیکه طرفداران این مجموعه تشنه هفتمین نیخه فیلم ماموریت غیرممکن هستند، با وجود برخی بحث‌ها پیرامون توزیع فیلم، نیازی به انتظار طولانی‌تر برای تماشای ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ بخش اول، ندارند. البته ظاهراً کروز از این اکران سریع چندان رضایت ندارد. طبق گزارش‌ها، این بازیگر مدعی است که این فیلم قبل از ورود به سرویس پخش‌کننده +Paramount، باید حداقل 45 روز در سینماها اکران شود و این پنجره اکران، نقض قرارداد او با پارامونت است زیرا این بازیگر اکثریت هزینه قرارداد خود را از طریق فروش بلیت‌های گیشه به دست می‌آورد.

کارگردانی و نویسندگی ماموریت غیرممکن: روزشمار مرگ بخش اول را کریستوفر مک کواری بر عهده داشته و از ستارگان این فیلم می‌توان به تام کروز، ربکا فرگوسن، هیلی آتول، پوم کلمنتیف، وینگ ریمز سایمون پگ، اسای مورالس و کری الوز اشاره کرد. این فیلم در 14 جولای 2023 (23 تیر 1402) روی پرده سینماها می‌رود.

منبع: CBR

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *