جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

30 مهر 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

آموزش آزادسازی فضای پر شده توسط واتساپ در اندروید و iOS

آموزش آزادسازی فضای اشغال شده توسط واتساپ در اندروید و iOS

اگر به تنظیمات برنامه‌ی واتساپ توجه نداشته باشید، این پیام‌رسان می‌تواند فضای بسیار زیادی از حافظه‌ی داخلی گوشی شما را اشغال کند. با اِروتِک همراه باشید تا به توضیح چگونگی آزادسازی فضای اشغال و پر شده توسط این برنامه‌ در گوشی‌های هوشمند بپردازیم.

دو روی نابرابر سکه؛ پرتاب سکه آنقدرها هم که فکر می‌کنید منصفانه نیست!

دو روی نابرابر سکه؛ پرتاب سکه آنقدرها هم که فکر می‌کنید منصفانه نیست!

گروهی از محققان دانشگاه آمستردام در پژوهش اخیرا خود، یک نظریه قدیمی در رابطه با “پرتاب سکه” را مطالعه کردند. اما آیا بنا به باور ما، احتمال فرود آمدن سکه روی “شیر” یا “خط” یکسان است؟ خیر! اما چرا؟ در بررسی این پژوهش با اِروتِک همراه باشید.

تصویر زنده و گزینه های رنگی گوشی iQOO 12 فاش شد

تصویر زنده و گزینه های رنگی گوشی iQOO 12 فاش شد

با استناد به شایعات پیشین، ویوو قصد دارد نسخه استاندارد (وانیلی) و پرو iQOO 12 خود را در تاریخ 16 آبان (7 نوامبر) رونمایی کند. با نزدیک شدن به این تاریخ، اکنون یک حساب کاربری در پیام‌رسان چینی ویبو، تصویری زنده از گوشی iQOO 12 را منتشر کرده است.

سوختن هارد گوشی آیفون

کافه آموزشگاه: دلایل سوختن هارد گوشی چیست؟

از آنجا که همهٔ افراد دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای را پشت سر نگذاشته‌اند، خواندن این مقاله می‌تواند کمک بزرگی در زمینه تعمیر هارد گوشی باشد. برای دریافت اطلاع در مورد هارد گوشی و علل و علائم سوختن آن، لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

به‌روزرسانی جدید بازی EA Sports FC 24 مشکل چسبیدن توپ به دست بازیکنان را حل می‌کند

به‌روزرسانی جدید بازی EA Sports FC 24 مشکل چسبیدن توپ به دست بازیکنان را حل می‌کند

کمپانی EA در آپدیت جدید بازی EA Sports FC 24، یکی از باگ‌های بازی که به بازیکنان اجازه می‌داد تا توپ را با دستان خود جلو برده و وارد دروازه کنند حل کرده است. برای بررسی جزئیات بیشتر همراه اِروتِک باشید.

پخش زنده بارسلونا و اتلتیک بیلبائو - یکشنبه 30 مهر 1402

پخش زنده بارسلونا و اتلتیک بیلبائو – یکشنبه 30 مهر 1402

دیدار فوتبال بین تیم‌های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در سری مسابقات لالیگا اسپانیا امروز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت 22:30 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این دیدار به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده میلان و یوونتوس - امروز یکشنبه 30 مهر 1402

پخش زنده میلان و یوونتوس – امروز یکشنبه 30 مهر 1402

دیدار بین تیم‌های میلان و یوونتوس در سری مسابقات سری آ ایتالیا امروز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت 22:15 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این دیدار به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده فنرباغچه و هاتای اسپور - شنبه 29 مهر 1402

پخش زنده فنرباغچه و هاتای اسپور – شنبه 29 مهر 1402

دیدار فوتبال بین تیم‌های فنرباغچه و هاتای اسپور در سوپرلیگ ترکیه امروز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت 19:30 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این دیدار به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده آتالانتا و جنوا - امروز یکشنبه 30 مهر 1402

پخش زنده آتالانتا و جنوا – امروز یکشنبه 30 مهر 1402

دیدار بین تیم‌های آتالانتا و جنوا در سری مسابقات سری آ ایتالیا امروز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت 19:30 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این دیدار به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده استون ویلا و وستهام - یکشنبه 30 مهر 1402

پخش زنده استون ویلا و وستهام – یکشنبه 30 مهر 1402

دیدار فوتبال بین تیم‌های استون ویلا و وستهام در سری مسابقات لیگ برتر انگلیس امروز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت 19:00 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این مسابقه به‌صورت زنده می‌توانید از لینک زیر استفاده نمائید.

پخش زنده کلن و مونشن گلادباخ - امروز یکشنبه 30 مهر 1402

پخش زنده کلن و مونشن گلادباخ – امروز یکشنبه 30 مهر 1402

دیدار فوتبال بین تیم‌های کلن و مونشن گلادباخ در سری مسابقات بوندس لیگا آلمان امروز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت 17:00 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این مسابقه به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده بولونیا و فروزینونه - امروز یکشنبه 30 مهر 1402

پخش زنده بولونیا و فروزینونه – امروز یکشنبه 30 مهر 1402

دیدار بین تیم‌های بولونیا و فروزینونه در سری مسابقات سری آ ایتالیا امروز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت 16:30 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این دیدار به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده لاس پالماس و رایو وایکانو - یکشنبه 30 مهر 1402

پخش زنده لاس پالماس و رایو وایکانو – یکشنبه 30 مهر 1402

دیدار فوتبال بین تیم‌های لاس پالماس و رایو وایکانو در سری مسابقات لالیگا اسپانیا امروز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت 15:30 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این دیدار به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده فوتبال اوترخت و آژاکس - یکشنبه 30 مهر 1402

پخش زنده فوتبال اوترخت و آژاکس – یکشنبه 30 مهر 1402

دیدار بین تیم‌های اوترخت و آژاکس در سری مسابقات لیگ هلند امروز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت 13:45 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این دیدار به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده رم و مونتزا - امروز یکشنبه 30 مهر 1402

پخش زنده رم و مونتزا – امروز یکشنبه 30 مهر 1402

دیدار بین تیم‌های رم و مونتزا در سری مسابقات سری آ ایتالیا امروز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت 14:00 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این دیدار به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده شارلوت و اینتر میامی - امروز یکشنبه 30 مهر 1402

پخش زنده شارلوت و اینتر میامی – امروز یکشنبه 30 مهر 1402

دیدار فوتبال بین تیم های شارلوت و اینتر میامی در سری مسابقات لیگ فوتبال آمریکا امروز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت 01:30 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

پخش زنده تنیس مسترز شانگهای 2023

پخش زنده فینال تنیس آزاد ژاپن 2023 – یکشنبه 30 مهر 1402

رقابت فینال تنیس آزاد ژاپن 2023 بین کاراتسف و شلتون امروز یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت 11:00 به‌وقت ایران برگزار می‌شود. برای مشاهده این رقابت ها به صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

30 مهر 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پربازدید ترین‌های هفته

پربحث ترین‌های ماه