جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

2 شهریور 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

گوشی ریلمی 11x 5G با دوربین اصلی 64 مگاپیسکلی رونمایی شد

گوشی ریلمی 11x 5G با دوربین اصلی 64 مگاپیسکلی معرفی شد

ریلمی در آخرین رویداد خود از گوشی ریلمی 11x 5G به عنوان یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه همراه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و قابلیت شارژ 33 واتی رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول پایین‌رده با اِروتِک همراه باشید.

پخش زنده والیبال

پخش زنده والیبال چین تایپه و قطر – امروز پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار والیبال بین تیم های ملی چین تایپه و قطر در سری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 19:15 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

پخش زنده والیبال

پخش زنده والیبال چین و کره جنوبی – امروز پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار والیبال بین تیم های ملی چین و کره جنوبی در سری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 16:15 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

پخش زنده والیبال

پخش زنده والیبال بنگلادش و افغانستان – امروز پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار والیبال بین تیم های ملی بنگلادش و افغانستان در سری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 16:15 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

پخش زنده والیبال

پخش زنده والیبال هنگ کنگ و قزاقستان – امروز پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار والیبال بین تیم های ملی هنگ کنگ و قزاقستان در سری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 13:15 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

سامسونگ از مانیتور گیمینگ ادیسه نئو جی 9 رونمایی کرد

سامسونگ از مانیتور گیمینگ ادیسه نئو جی 9 رونمایی کرد

سامسونگ مانیتور 57 اینچی ادیسه نئو جی 9 (Odyssey Neo G9) را در رویداد Gamescom 2023 معرفی کرد. این مانیتور گیمینگ منحنی جدید دارای یک پنل فوق عریض 57 اینچی بوده که عملاً معادل دو نمایشگر 4K است. برای آشنایی با این محصول جدید سامسونگ با اِروتِک همراه باشید.

پخش زنده والیبال

پخش زنده والیبال عراق و تایلند – امروز پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار والیبال بین تیم های ملی عراق و تایلند در سری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 13:15 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

پخش زنده والیبال

پخش زنده والیبال هند و اندونزی – امروز پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار والیبال بین تیم های ملی هند و اندونزی در سری مسابقات والیبال قهرمانی آسیا امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 10:15 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمایید.

پخش زنده فوتبال نساجی و گل گهر - پنجشنبه 2 شهریور 1402

پخش زنده فوتبال نساجی و گل گهر – پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار فوتبال بین تیم‌های نساجی و گل گهر در هفته 3 لیگ برتر ایران امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 20:00 دقیقه برگزار می‌شود. برای مشاهده این رقابت به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن - پنجشنبه 2 شهریور 1402

پخش زنده فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن – پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن در هفته 3 لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 19:30 دقیقه برگزار می‌شود. برای مشاهده این رقابت به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده دیناموزاگرب و اسلاویا پراگ - پنجشنبه 2 شهریور 1402

پخش زنده دیناموزاگرب و اسلاویا پراگ – پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار فوتبال بین تیم های دیناموزاگرب و اسلاویا پراگ در مرحله انتخابی سری مسابقات لیگ اروپا امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

پخش زنده لودوگورتس و آژاکس - پنجشنبه 2 شهریور 1402

پخش زنده لودوگورتس و آژاکس – پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار فوتبال بین تیم های لودوگورتس و آژاکس در مرحله انتخابی سری مسابقات لیگ اروپا امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

پخش زنده فوتبال الاهلی و الاخدود - امروز پنجشنبه 2 شهریور 1402

پخش زنده فوتبال الاهلی و الاخدود – امروز پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار بین تیم‌های الاهلی و الاخدود در سری مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار می‌شود. برای مشاهده این رقابت به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده فوتبال الریاض و الاتحاد - امروز پنجشنبه 2 شهریور 1402

پخش زنده فوتبال الریاض و الاتحاد – امروز پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار بین تیم‌های الریاض و الاتحاد در سری مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار می‌شود. برای مشاهده این رقابت به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده فوتبال الرائد و الهلال - امروز پنجشنبه 2 شهریور 1402

پخش زنده فوتبال الرائد و الهلال – امروز پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار بین تیم‌های الرائد و الهلال در سری مسابقات لیگ حرفه‌ای عربستان امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار می‌شود. برای مشاهده این رقابت به‌صورت زنده می‌توانید از لینک ارائه‌شده استفاده نمائید.

پخش زنده راپیدوین و فیورنتینا - پنجشنبه 2 شهریور 1402

پخش زنده راپیدوین و فیورنتینا – پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار فوتبال بین تیم های راپیدوین و فیورنتینا در مرحله انتخابی مسابقات لیگ کنفرانس اروپا امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

پخش زنده فنرباغچه و توئنته - پنجشنبه 2 شهریور 1402

پخش زنده فنرباغچه و توئنته – پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار فوتبال بین تیم های فنرباغچه و توئنته در مرحله انتخابی مسابقات لیگ کنفرانس اروپا امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

پخش زنده دیناموکیف و بشیکتاش - پنجشنبه 2 شهریور 1402

پخش زنده دیناموکیف و بشیکتاش – پنجشنبه 2 شهریور 1402

دیدار فوتبال بین تیم های دیناموکیف و بشیکتاش در مرحله انتخابی مسابقات لیگ کنفرانس اروپا امروز پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ ساعت 20:30 به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

2 شهریور 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

پربازدید ترین‌های هفته

پربحث ترین‌های ماه