جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

دستگاه حکاکی لیزری قابل حمل لانگر نانو پرو در دو مدل 6 و 12 واتی عرضه شد

دستگاه حکاکی لیزری قابل حمل لانگر نانو پرو در دو مدل 6 و 12 واتی عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

دستگاه حکاکی لیزری لانگر نانو پرو (Longer Nano Pro) که به‌تازگی راهی بازار شده، سروصدای زیادی را در دنیای حکاکی لیزری به پا کرده است. این دستگاه جمع‌و‌جور هم به کار علاقه‌مندان به حکاکی می‌آید و هم برای افراد حرفه‌ای کاربرد دارد. چه قصد کار روی پروژه‌های خانگی خود را دارید و چه به‌عنوان یک هنرمند حرفه‌ای به‌دنبال حکاکی طرح‌های پیچیده‌ای هستید، دستگاه حکاکی لیزری لانگر نانو پرو ۱۲ واتی از پس برآورده کردن نیازهایتان برخواهد آمد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های این محصول، با اِروتِک همراه باشید.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی دستگاه حکاکی لیزری مذکور، قابل حمل بودن آن است. حمل این محصول که وزنی معادل ۱٫۲ کیلوگرم دارد، تقریباً به‌اندازه‌ی حمل یک جفت کفش فوتبال آسان خواهد بود. طراحی سبک دستگاه حکاکی لیزری لانگر نانو پرو به این معناست که دیگر به یک فضای کاری ثابت وابسته نیستید و به‌راحتی می‌توانید این دستگاه را به نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های صنایع دستی ببرید یا حتی در خانه‌ی خود از آن استفاده کنید. این انعطاف‌پذیری و قابلیت حمل بالا، برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند در محیط‌های مختلف کار کنند و کسانی که فضای کاری اختصاصی در خانه ندارند یا زیاد جابه‌جا می‌شوند، ارزش بالایی خواهد داشت.

دستگاه حکاکی لیزری قابل حمل لانگر نانو پرو در دو مدل 6 و 12 واتی عرضه شد

علی‌رغم اندازه‌ی کوچک لانگر نانو پرو، این دستگاه در هر دو مدل ۶ وات و ۱۲ وات به فروش می‌رسد و رقیب دستگاه‌های بسیار بزرگ‌تر محسوب می‌شود. نسخه‌ی ۱۲ واتی لانگر نانو پرو، قابلیت‌های حکاکی حرفه‌ای و مفیدی را ارائه می‌دهد که به‌کمک آن می‌توانید بر روی طیف گسترده‌ای از مواد مختلف کار کنید. چه مشغول حکاکی الگوهای پیچیده روی چوب و چه به‌دنبال برش ورق اکریلیک برای پروژه‌ی جدیدتان باشید، این دستگاه کاربرد خود را نشان خواهد داد.

دستگاه حکاکی لیزری قابل حمل لانگر نانو پرو در دو مدل 6 و 12 واتی عرضه شد

سرعت و دقت در هسته‌ی طراحی لانگر نانو پرو ۱۲ واتی قرار دارند. این دستگاه به سیستم پیشرفته‌ی Galvo مجهز است که سرعت حکاکی تا ۵٬۰۰۰ میلی‌متر بر ثانیه را ممکن می‌کند. چنین سرعت حکاکی بالایی همراه با دقت چشمگیر ۰٫۰۱ میلی‌متری، تضمین خواهد کرد که حتی کوچک‌ترین جزئیات در طرح‌های شما نیز به‌درستی ثبت شوند. برای افراد حرفه‌ای و هنرمندانی که بر روی پروژه‌های حساس و مهم کار می‌کنند، این سطح از دقت بسیار ارزشمند است و به شما این امکان را می‌دهد تا طرح‌های پیچیده‌ی خود را با اطمینان خاطر حکاکی کنید.

یکی از بهترین ویژگی‌های لانگر نانو پرو ۱۲ واتی، طرز استفاده‌ی آسان آن محسوب می‌شود. این دستگاه با نرم‌افزارهای حکاکی محبوبی مانند LightBurn و LaserGRBL سازگاری دارد و برای کاربران، با هر سطح مهارتی که داشته باشند، قابل دسترسی است. برند لانگر همچنین برنامه‌ی LaserBurn را توسعه داده است که به‌کمک آن می‌توانید حکاکی را به‌طور مستقیم از گوشی خود کنترل کنید.

دستگاه حکاکی لیزری قابل حمل لانگر نانو پرو در دو مدل 6 و 12 واتی عرضه شد

چندمنظوره بودن دستگاه حکاکی جدید لانگر، آن را به انتخابی عالی برای بسیاری از کاربران تبدیل کرده است. صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند از آن برای ایجاد محصولات سفارشی یا هدایای شخصی بهره بگیرند، در حالی که افراد عادی قادرند تا از این دستگاه حکاکی برای پروژه‌های خلاقانه‌ی خود استفاده کنند. هنرمندان و افراد حرفه‌ای نیز از دقت بالای این دستگاه برای خلق آثار هنری راضی خواهند بود و حتی مربیان ممکن است آن را برای آموزش‌های عملی مورداستفاده قرار دهند. لانگر نانو پرو ۱۲ واتی ابزار جذابی است که کاربردهایی که از یک دستگاه حکاکی لیزری حرفه‌ای انتظار می‌رود را در قالب یک محصول قابل حمل و جمع‌وجور ارائه می‌دهد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *