جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی جارو شارژی جدید میجیا با فناوری نور سبز را روانه بازار کرد

شیائومی جارو شارژی جدید میجیا با فناوری نور سبز را روانه بازار کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی جارو شارژی جدید میجیا با نام کامل «Xiaomi Mijia Cordless Vacuum Cleaner 3C» را راهی بازار کرد. جارو شارژی میجیا 3C از یک موتور سبک و براشلس (بدون جاروبک) با سرعت چرخش استثنایی ۱۰۰٬۰۰۰ دور‌ بر‌ دقیقه و قدرت مکش ۱۲۰ ایروات (AW) استفاده می‌کند و قادر است تا ضمن جمع‌آوری کردن گردوغبار و آلودگی‌های عمیق، هیچ‌گونه ردی از آن‌ها باقی نگذارد.

جاروشارژی جدید میجیا همچنین از یک موتور ۲۵۰ واتی و باتری لیتیوم‌یونی ۲٬۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژدهی ۶۰ دقیقه‌ای بهره می‌برد. این جارو شارژی با بهره‌گیری از سیستم فیلتراسیون سیکلونی ۹ مرحله‌ای خود، قادر به جداسازی گردوغبار از جریان هوا است.

افزون‌ ‎بر این، جارو شارژی میجیا 3C به یک سیستم تصفیه‌ی ۵ لایه مجهز است که به‌کمک آن گردوغبار را با سرعت و به‌طور کامل از هوا می‌گیرد و از بروز آلودگی ثانویه جلوگیری می‌کند. جارو شارژی موردبحث، برس‌های ضدگره‌ای نیز دارد که برای تمیز کردن کامل تخت‌ها و مبل‌ها طراحی شده‎اند و به‌ویژه‌ برای صاحبان حیوانات خانگی مفید هستند.

این محصول دارای سه حالت مکش پایدار، استاندارد و قوی است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا بسته به نیاز خود، حالتی مناسب را برای تمیز کردن مکان موردنظرشان برگزینند. محفظه‌ی گردوغبار بزرگ و قابل مشاهده‌ی این جارو شارژی با ظرفیت ۰٫۵ لیتز هم به‌سادگی با یک دکمه تخلیه خواهد شد و کاربران بدون آلوده کردن دستان خود قادر به تخلیه‌ی آن خواهند بود.

علاوه‌ بر این موارد، جاروشارژی جدید شیائومی از فناوری نور سبز با زاویه‌ی دید ۱۴۰ درجه‌ای استفاده می‌کند و به‌لطف آن، امکان مشاهده‌ی گرد‌وغبار تا ۱۵ برابر افزایش می‌یابد. شیائومی در طراحی این محصول بر تطبیق‌پذیری آن نیز تأکید داشته است و جاروشارژی میجیا 3C را با سه سر برس که به‌راحتی برای انجام کارهای مختلف مانند تمیز کردن خانه و خودرو قابل تعویض هستند، ارائه می‌دهد. جاروبرقی Mijia 3C شیائومی همچنین با اجزای قابل شستشو و استفاده‌ی مجدد، سازگار با محیط زیست است.

شیائومی در حال حاضر جارو شارژی میجیا 3C را با قیمت ۸۹۹ یوان (حدود ۱۲۶ دلار) به فروش می‌رساند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *