جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از دستگاه آبمیوه گیری قابل حمل جدید میجیا رونمایی کرد

شیائومی از دستگاه آبمیوه گیری قابل حمل جدید میجیا رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی یک دستگاه آبمیوه گیری جدید با نام «Mijia Portable Juicer Cup 2» را راهی بازار کرد. دستگاه آبمیوه گیری جدید میجیا راحتی کاربران را در اولویت قرار می‌دهد و به‌لطف موتور DC قدرتمند خود با سرعت ۱۹٬۵۰۰ دور بر دقیقه، تنها در مدت ۴۰ ثانیه با نهایت سرعت نوشیدنی موردنظر کاربر را تحویل خواهد داد. این محصول دارای یک باتری لیتیومی با توان ۴۵ واتی برای عملکرد کارآمد است و ضایعات را با نرخ پسماند کمتر از ۱۰ درصد به حداقل می‌رساند.

آبمیوه گیری قابل حمل میجیا مجهز به تیغه‌ی دندانه‌دار از جنس فولاد ضدزنگ ۳۰۴ است که می‌تواند یخ را به‌راحتی خرد کند و برای آماده کردن نوشیدنی‌های مختلف مورداستفاده قرار بگیرد. دستگاه جدید شیائومی از باتری ۱٬۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و با هر شارژ کامل قادر به پر کردن حداکثر ۱۲ فنجان است. علاوه‌ بر این، کاربران می‌توانند دستگاه آبمیوه گیری قابل حمل جدید شیائومی را به‌راحتی از طریق پورت Type-C و با استفاده از پاوربانک، شارژر خودرو یا حتی پورت‌های USB کامپیوتر شارژ کنند.

این دستگاه آبمیوه گیری قابل حمل از یک طراحی جمع‌و‌جور و کامپکت با ظرفیت ۳۰۰ میلی‌لیتر برخوردار است که حمل و جابه‌جایی آن را آسان می‌کند، طراحی بی‌سیم این محصول نیز به قابلیت حمل آن می‌افزاید. دستگاه موردبحث همچنین به قابلیت تمیز کردن خودکار ۴۰ ثانیه‌ای مجهز است که با دوبار کلیک کردن روی دکمه‌ی پاور فعال می‌شود و ویژگی‌های ایمنی مختلفی از جمله امکان فعال‌سازی با دوبار کلیک، سنسور هال و کنترل دمای باتری را ارائه می‌دهد.

برای جلوگیری از بیرون ریختن آبمیوه به بیرون از محفظه، این دستگاه یک حلقه‌ی آب‌بندی ۳۶۰ درجه‌ای ضدنشتی دارد که می‌توان آن را به‌آسانی جدا و تمیز کرد. دستگاه آبمیوه گیری قابل حمل جدید شیائومی با استفاده از مواد PCTG ساخته شده است که ایمنی و مطابقت با استانداردهای مربوطه را تضمین می‌کند. این محصول همچنین دارای یک فنجان سیلیکونی خوش‌دست و ضدلغزش، همراه با یک درگاه شارژ ضدآب با طراحی سیلیکونی است. دستگاه آبمیوه‌گیری میجیا در حال حاضر با قیمت ۹۹ یوان (حدود ۱۴ دلار) در بازار چین به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *