Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

این روش هک جدید، گیمرها را با یک تروجان باج افزار هدف قرار می‌دهد!

این روش هک جدید، گیمرها را با یک تروجان باج افزار هدف قرار می‌دهد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی امنیتی مک‌آفی (McAfee) به‌تازگی روش هک جدیدی را شناسایی کرده است که به‌طور ویژه گیمرها را هدف قرار می‌دهد. در این روش، هکرها یک ابزار مخصوص تقلب در بازی با نام «Cheat Lab» را به‌صورت رایگان ارائه می‌کنند که برخلاف ظاهر ساده و بی‌آزارش، در واقع یک تروجان باج‌افزار تحت عنوان «RedLine» را در خود جای داده است.

بعد از اینکه قربانیان بی‌خبر، نرم‌افزار Cheat Lab را نصب می‌کنند، داده‌های مهم‌شان به‌صورت خودکار در سرورهای هکرها آپلود می‌شود. هکرها به قربانیان وعده می‌دهند که در صورت اشتراک‌گذاری نرم‌افزار مذکور با دوستان خود به تمامی قابلیت‌های این ابزار دسترسی پیدا خواهند کرد، وعده‌ای که به پخش شدن بیشتر تروجان RedLine و افزایش تعداد قربانیان این حمله کمک می‌کند.

این نرم‌افزار حتی با درخواست وارد کردن یک «کد ارتقاء» می‌خواهد اعتماد کاربران را به‌دست آورد. با این حال، تجزیه و تحلیل مک‌آفی مشخص کرد که ابزار تقلب Cheat Lab به‌طور عمده از زبان برنامه نویسی Lua کامپایل شده است. با وجود چنین تروجان‌ها و بدافزارهایی در سطح وب، کاربران باید مطمئن شوند که هیچ نرم‌افزار مخربی را که به‌منظور استفاده از میان‌برها و دور زدن قوانین طراحی شده است دانلود نمی‌کنند.

منبع: Gizmochina

همچنین مطالعه کنید
گوگل قابلیت محبوب AirDrop اپل را به اپلیکیشن Nearby Share خود اضافه می‌کند

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>