Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

علی‌رغم تکذیب اپل، کارگاه توسعه‌دهنده هدست ویژن پرو با استقبال زیادی مواجه نشد!

علی‌رغم تکذیب اپل، کارگاه توسعه‌دهنده هدست ویژن پرو با استقبال زیادی مواجه نشد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در هفته گذشته، برخی از گزارش‌های اخبار دنیای تکنولوژی به ورک‌شاپ (کارگاه) توسعه‌دهنده هدست ویژن پرو اپل که در شهر کوپرتینو ایالت کالیفرینا برگزار شد، اختصاص یافت. با استناد به گزارشات، این ورک‌شاپ‌ها با استقبال چندانی از سمت توسعه‌دهندگان مواجه نشدند و اغلب صندلی‌های آن‌ها در حین اجرا، خالی ماندند. این مسئله، حالا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که “هدست ویژن پرو اپل” با آن می‌تواند مواجه شود، در نظر گرفته می‌شود.

اگر‌چه استیو سینکلر، مدیر بازار‌یابی هدست ویژن پرو، در مصاحبه خود با وب‌سایت دیجیتال ترندز (Digital Trends) اظهار داشت که:

میزان دانلود شدن کیت‌های توسعه نرم‌افزار (SDK) بسیار فرا‌تر از حد انتظار ما بود، به همین جهت می‌توان گفت که تنها دلیل استقبال نشدن از این ورک‌شاپ‌ها، محل برگزار شدن آن‌ها می‌باشد. بسیاری از توسعه‌دهندگان برای شرکت در این ورک‌شاپ‌ها، ملزم به سفر کردن به شهر بودند که ظاهراً در وهله اول، این مسئله، خود دلیلی بر عدم حضور آن‌ها در این کارگاه‌ها شده است. علاوه بر این، افراد شرکت‌کننده در ورک‌شاپ از آن رضایت کاملی داشتند.

در هر صورت، به نظر می‌رسد که اپل همچنان در حال سرمایه‌گذاری هنگفتی برای توسعه هدست واقعیت ترکیبی خود است و این شرکت در تلاش است تا هدست ویژن پرو را به محصولی تحول‌آفرین در فناوری تبدیل سازد.

همچنین مطالعه کنید
ریلمی فلش، اولین تلفن اندرویدی جهان با شارژ بی‌سیم مغناطیسی

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>