Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

احتمالاً از سری جدید سرفیس‌ها در رویداد آتی مایکروسافت رونمایی خواهد شد

احتمالاً از سری جدید سرفیس ها در رویداد آتی مایکروسافت رونمایی خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در اکتبر سال گذشته، مایکروسافت از جدیدترین سری سرفیس‌های خود یعنی “سرفیس لپ تاپ 5” و “سرفیس پرو 9” رونمایی کرد. اکنون با ورود به نیمه دوم سال میلادی، انتظار می‌رود که هر‌چه زود‌تر از رایانه‌های جدید سرفیس در رویداد‌های آتی، رونمایی شود. با توجه به چرخه عرضه سالانه محصولات مایکرو‌سافت، حال زمان آن رسیده است که برای آشنایی و مواجهه با سخت افزار‌های نسل بعدی سرفیس آماده شویم. اخیراً نیز مایکروسافت به صورت تلویحی به تاریخ وقوع این رویداد اشاراتی داشته است.

احتمالاً از سری جدید سرفیس‌ها در رویداد آتی مایکروسافت رونمایی خواهد شد

با استناد به بیانیه مایکرو‌سافت، رویداد سخت‌افزاری بعدی این کمپانی کمی زود‌تر از بازه معمول در ماه اکتبر، قرار است در 30 شهریور (21 سپتامبر) برگزار شود. به نظر می‌رسد که در این رویداد، مایکرو‌سافت قصد دارد از برخی از رایانه‌های جدید خود، از جمله “تبلت سرفیس گو 4، لپ‌تاپ سرفیس استودیو 2 و لپ‌تاپ سرفیس گو 3” رونمایی کند. علاوه بر این، احتمالاً در این رویداد، جزئیاتی در رابطه با ویژگی‌های پر سر و صدای ویندوز 11 مانند “پشتیبانی از فایل‌های RAR بومی” و به‌روزرسانی بعدی این ویندوز فاش خواهد شد. به نظر می‌رسد که در این رویداد ویژگی‌های جدید ویندوز 11 و تغییرات اعمال شده بر آن، از قلمرو کاربران اینسایدر فرا‌تر خواهد رفت و بالاخره، این تغییرات جدید در اختیار کاربران عادی قرار خواهد گرفت.

احتمالاً از سری جدید سرفیس‌ها در رویداد آتی مایکروسافت رونمایی خواهد شد

این رویداد به عنوان اولین رویدادی که پس از اصلاح استراتژیک سبد محصولات مایکرو‌سافت صورت می‌گیرد، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. در این اصلاح استراتژیک، مایکروسافت اعلام کرد که از این پس، قصد دارد تا با کاهش میزان فروش سخت‌افزاری‌های تولیدی خود، تمرکز اصلی خود را بر عرضه و فروش محصولات با نام تجاری سرفیس قرار دهد. علاوه بر این، مایکروسافت تولید و فروش کیبورد‌ها و ماوس‌های برند مایکروسافت را نیز به عنوان بخشی از این راه‌حل استراتژیک، متوقف کرد. طبیعتاً، همه ما کنجکاویم تا از تصمیم مایکرو‌سافت برای تولید سایر لوازم جانبی مطلع شویم. این در حالی است که حالا مایکروسافت، صفحه کلید، ماوس و سایر لوازم جانبی خود را با مارک سرفیس تولید می‌کند و تا‌کنون مشخص نیست که آیا قرار است تا این خطوط تولید تحت تأثیر این تصمیم استراتژیک قرار بگیرند یا خیر.

همچنین مطالعه کنید
رویت تبلت Oppo Pad با تراشه اسنپدراگون 870 و رم 6 گیگابایتی در گیک‌بنچ

احتمالاً از سری جدید سرفیس‌ها در رویداد آتی مایکروسافت رونمایی خواهد شد

با توجه به شرایط مطرح شده، به نظر می‌رسد که قرار است تا با یک یک رویداد جالب مواجه شویم. همچنین، در اندک ممکن زمان باقی مانده، ممکن است که هر روز با شایعات بیشتری در رابطه با این رویداد مهم رو به رو شویم. توجه داشته باشید که شما نیز همواره می‌توانید تا با پوشش اِروتِک از تازه‌ترین اخبار، همراه باشید.

منبع: HowToGeek

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>