Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

انتشار اولین تصویر زنده از ZTE آکسون 40؛ بهبود کیفیت نمایشگر بالای دوربین زیر نمایشگر!

انتشار اولین تصویر زنده از ZTE آکسون 40؛ بهبود کیفیت نمایشگر بالای دوربینِ زیر نمایشگر!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هنگامی که در مورد دوربین‌های زیر نمایشگر صحبت می‌شود، قطعاً می‌توان ZTE را پیشگام این بخش از صنعت موبایل دانست. مطمئناً همه علاقه‌مندان به این حوزه، منتظر گوشی هوشمند آکسون 40 (Axon 40) و نسل سوم دوربین زیر نمایشگر آن هستند تا ببیند آیا سرانجام ZTE توانسته است مشکلات اساسی این دوربین‌ها را حل کند یا خیر.

یکی از افشاگران به‌تازگی تصویری زنده از نمایشگر این گوشی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است که نشان می‌دهد منطقه‌ای که دوربین در آن قرار دارد عملاً از بقیه پنل قابل تشخیص نیست. گزارش‌ها حاکی از آن است که این نمایشگر دارای رزولوشن 1440p خواهد بود (که برخی به اشتباه آن را 2K می‌نامند). البته همین ارتقا نیز آن را یک قدم بیشتر از نمایشگر امولد Axon 30 و Red Magic 7 Pro نوبیا پیش برده است.

بررسی کوتاه گوشی ZTE Axon 30 5G: میان‌رده‌ای با دوربین پنهان در زیر صفحه نمایش

ناحیه کوچکی از نمایشگر که بالای دوربین قرار دارد، ساختار پیکسلی بازآرایی شده‌ای داشته تا به نمایشگر جلوه‌ای یکپارچه بدهد.

انتشار اولین تصویر زنده از ZTE آکسون 40؛ بهبود کیفیت نمایشگر بالای دوربین زیر نمایشگر!

این تصویر همچنین نشان می‌دهد که این پنل امولد آکسون 40 دارای طرف‌های بسیار خمیده است که عملاً حاشیه‌های سمت چپ و راست را پنهان می‌کند و حاشیه‌های بالایی نمایشگر نیز تا حد ممکن نازک شده است. همچنین شایعه شده که پنل جدید دارای قابلیت کاهش نور PWM (مدولاسیون پهنای پیکسلی) است.

همچنین مطالعه کنید
اولین گوشی هوشمند چه زمانی اختراع شد؟

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>