جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

خودنمایی تبلت گیمینگ پد رد مجیک در بنچمارک آنتوتو!

خودنمایی تبلت گیمینگ پد رد مجیک در بنچمارک آنتوتو!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

نوبیا (زیرمجموعه کمپانی ZTE) قصد دارد در تاریخ 5 سپتامبر (15 شهریور) از تبلت گیمینگ پد رد مجیک رونمایی کند. این در حالی است که روز گذشته نمونه اولیه این تبلت توانست با «صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی 120 هرتزی»، «نسخه Leading Version تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 (با شماره مدل SM8650-AC)»، «رم نوع LPDDR5 با ظرفیت 16 گیگابایتی» و «فضای ذخیره‌سازی نوع UFS 4.0 با ظرفیت 512 گیگابایتی» در هنگام اجرای اندروید 14، امتیاز خیره‌کننده‌ 2,205,110 را در بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) رقم بزند.

تبلت گیمینگ پد رد مجیک در بنچمارک آنتوتو درخشید!

بر اساس برگه امتیاز منتشرشده از سوی آنتوتو، تبلت Gaming Pad رد مجیک با مشخصات فوق توانسته است در بخش‌های «واحد پردازش مرکزی/ CPU»، «واحد پردازش گرافیکی/ GPU»، «رم» و «تجربه کاربری/ UX» به ترتیب به امتیازهای «466,697»، «948,310»، «403,730» و «386,373» دست یابد. بر اساس نتایج ثبت‌شده توسط این تبلت، بدون شک می‌توان از آن به عنوان یکی از قدرتمندترین تبلت‌های اندرویدی در تاریخ یاد کرد!

همچنین با توجه به تصاویر تیزر منتشرشده از سوی نوبیا به‌نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد تبلت گیمینگ پد رد مجیک را در دو اندازه مختلف روانه بازار کند. در نهایت با توجه به سابقه نوبیا در توسعه محصولات سری رد مجیک انتظار می‌رود این تبلت به یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند مجهز باشد و قابلیت‌های بازی‌محور منحصر به فردی را نیز در اختیار گیمرها قرار دهد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *