جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصویر تبلیغاتی گلکسی تب S10 پلاس و S10 اولترا به بیرون درز کرد

تصویر تبلیغاتی گلکسی تب S10 پلاس و S10 اولترا به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به شایعات پیرامون نسل بعدی تبلت‌های سامسونگ، ظاهراً این غول فناوری امسال تنها دو مدل اولترا و پلاس از سری گلکسی تب S10 را رونمایی خواهد کرد و برخلاف سال‌های قبلی، مدل استانداردی راهی بازار نمی‌شود.

تصویر تبلیغاتی فاش‌شده از این تبلت‌های موردانتظار، طراحی گلکسی تب S10 اولترا را در سمت چپ و گلکسی تب S10 پلاس را در سمت راست نشان می‌دهد. آسان‌ترین راه برای تشخیص این دو تبلت از یکدیگر، توجه به بریدگی صفحه‌نمایش است. این بریدگی در مدل اولترا به چشم می‌خورد، در حالی که مدل پلاس بدون بریدگی خواهد بود.

تصویر تبلیغاتی گلکسی تب S10 پلاس و S10 اولترا به بیرون درز کرد

از این رو، بریدگی صفحه‌نمایش از گلکسی تب اس 9 اولترا به نسل جدید تبلت‌های سامسونگ نیز راه پیدا کرده است و حتی طراحی کلی هر دو تبلت جدید شباهت بسیار زیادی به نسل قبلی آن‌ها و تبلت‌های گلکسی تب S9 سامسونگ دارد. به نظر می‌رسد سامسونگ در طراحی نسل جدید تبلت‌های خود علاقه‌ای به ایجاد تغییراتی قابل لمس و مشهود نداشته و تنها ارزان‌ترین مدل را این‌بار حذف کرده است.

می‌توان انتظار داشت که هر دو تبلت گلکسی تب S10 پلاس و تب S10 اولترا سامسونگ در ماه اکتبر سال جاری میلادی (حوالی مهر و آبان ۱۴۰۳) در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی روانه‌ی بازار شوند. مدل‌های نسل جدید تبلت‌های سامسونگ به‌تازگی موفق به کسب تأییدیه‌ی سازمان تنظیم مقررات چینی (3C) شده‌اند که به‌لطف آن باخبر شدیم این تبلت‌ها نیز همانند سری گلکسی تب S9 از شارژ سیمی ۴۵ وات پشتیبانی خواهند کرد. با این حال، ظاهراً شارژر در جعبه‌ی دستگاه قرار نخواهد داشت. بنا بر گزارشات، هر دو تبلت جدید سامسونگ به تراشه‌ی دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک مجهز خواهند بود. این در حالی است که به احتمال زیاد تا زمانی که گلکسی تب S10 پلاس و تب S10 اولترا به بازار برسند، تراشه‌ی دایمنسیتی 9400 مدیاتک هم رونمایی شده است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *