جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت ویوو پد 3 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 و در سه گزینه رنگی رونمایی شد

تبلت ویوو پد 3 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ویوو در ماه مارس سال جاری میلادی تبلت ویوو پد 3 پرو با تراشه پرچم‌دار دایمنسیتی 9300 مدیاتک را روانه بازار کرد و رونمایی از نسخه استاندارد (وانیلی) این سری از تبلت‌های خود را به ماه ژوئن موکول کرد. روز گذشته این کمپانی به وعده خود عمل و از تبلت ویوو پد 3 رونمایی کرد. برای آشنایی با مشخصات کلیدی این محصول با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی ویوو پد 3

ویوو پد 3 با ضخامت «6.57 میلی‌متری» و وزن «589.2 گرمی» بدنه‌ای «فلزی» و مستحکم دارد. این تبلت دارای یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 12.1 اینچی با «رزولوشن 2800 در 1968 پیکسلی، نرخ نوسازی 144 هرتزی، نسبت تصویر 7:5 و حداکثر روشنایی 600 نیتی» است. این نمایشگر از «گاموت (محدوده رنگی) P3، مدل رنگی HDR10 و 1.07 میلیارد رنگ» پشتیبانی کرده و به واسطه بهره‌مندی از فناوری «تنظیم طبیعی گرمای رنگ» و «تنظیم روشنایی ضدخستگی»، از چشمان کاربران خود محافظت و از خستگی آن‌ها (خصوصاً کاربران میان‌سال یا مسن) جلوگیری می‌کند.

ویوو پد 3 به پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3 کمپانی کوالکام مجهز بوده و ویوو آن را با رم دارای حداکثر ظرفیت «12 گیگابایتی» و فضای ذخیره‌سازی با حداکثر ظرفیت «512 گیگابایتی» پیکربندی کرده است. همچنین در حالیکه این تبلت عملکرد خود را با استفاده از رابط کاربری OriginOS 4 (مبتنی بر اندروید 14) به نمایش می‌گذارد، اما ویوو تاکنون سخنی در رابطه با تعداد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری درنظرگرفته‌شده برای این دستگاه را به میان نیاورده است.

تبلت ویوو پد 3 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 و در سه گزینه رنگی رونمایی شد

علاوه بر این ویوو پد 3 از قلم لمسی ویوو پنسل 2 با «دسته ضدلغزش، شارژ مغناطیسی بی‌سیم، دکمه‌های دوگانه و قابلیت زیباسازی دست خط (به زبان چینی)» و صفحه‌کلید لمسی هوشمند با «64 دکمه در پنج ردیف (که از طریق پین‌های POGO به تبلت متصل شده) و یک ترک‌پد لمسی» پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است کاربران قادرند با پرداخت هزینه جداگانه، هر یک از لوازم جانبی فوق را تهیه نمایند.

از منظر تنظیمات دوربین، ویوو پد 3 در در قاب پشتی خود دارای یک «دوربین 8 مگاپیکسلی» و در قاب جلویی به یک «دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی» است. همچنین این تبلت به یک باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده که می‌توان آن را با استفاده از شارژ سیمی از طریق پورت USB-C با سرعت «44 واتی» شارژ کرد.

از سایر مشخصات برجسته این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بهره‌مندی از 6 بلندگو با پشتیبانی از پخش صدای پانوراما سه‌بعدی
  2. پشتیبانی از رهگیری پرتو نور (ری‌تریسینگ) سخت‌افزاری برای بازی‌های ویدیویی
  3. بهره‌مندی از سیستم خنک‌کننده سه‌بعدی با مساحت 27500 میلی‌متر مربعی
  4. ارائه قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی BlueLM AI ویوو

تبلت ویوو پد 3 با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 و در سه گزینه رنگی رونمایی شد

جزئیات رنگ‌بندی و قیمت

ویوو پد 3 در سه گزینه رنگی «آبی آسمانی، یاسی و طوسی» از تاریخ 5 جولای (15 تیر) از طریق وب‌سایت رسمی این کمپانی به فروش می‌رسد. جزئیات پیکربندی و قیمت این دستگاه به شرح زیر است:

  • “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی”: 345 دلار
  • “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی”: 385 دلار
  • “رم 12 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی”: 425 دلار
  • “رم 12 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی”: 470 دلار

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *