جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه رایزن تبلت گیمینگ OneXPlayer X1 با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

نسخه رایزن تبلت گیمینگ OneXPlayer X1 با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند OneXPlayer نسخه‌ی جدیدی از تبلت و کامپیوتر گیمینگ دستی X1 خود را راهی بازار کرد. این نسخه که «OneXPlayer X1 Ryzen Edition» نام دارد، به پردازنده‌ی Ryzen 7 8840U شرکت AMD مجهز شده است و با قیمت رقابتی ۶٬۸۹۹ یوان (حدود ۹۵۲ دلار) به فروش می‌رسد. برای آشنایی با مشخصات این نسخه از تبلت گیمینگ چندمنظوره‌ی برند OneXPlayer، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات نسخه‌ی رایزن تبلت و کامپیوتر گیمینگ دستی OneXPlayer X1

تبلت OneXPlayer X1 اصلی در اوایل سال جاری میلادی و مجهز به پردازنده‌های Core Ultra اینتل راهی بازار شده بود. نسخه‌ی رایزن اما غیر از پردازنده‌ی جدیدش، از یک نمایشگر بزرگ ۱۰٫۹۵ اینچی با رزولوشن 2.5K، حداکثر روشنایی ۵۴۰ نیت، نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰، پشتیبانی از فناوری تنظیم نور به روش DC و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد تا تجربه‌ی گیمینگ روان و جذابی را ارائه دهد.

کامپیوتر گیمینگ دستی OneXPlayer X1

این تبلت و کامپیوتر گیمینگ دستی همچین دارای یک کنترلر جداشدنی با طراحی ارگونومیک و دکمه‌های قابل تنظیم است و از این نظر کنسول دستی محبوب نینتندو سوییچ را یادآوری می‌کند. در بسته‌بندی این محصول یک صفحه‌کلید جداشدنی مغناطیسی با نور پس‌زمینه نیز قرار دارد تا کاربران علاوه‌بر گیمینگ قادر به تایپ و انجام کارهای مختلف خود باشند.

همان‌طور که اشاره شد، نسخه‌ی رایزن OnexPlayer X1 از پردازنده‌ی Ryzen 7 8840U شرکت AMD استفاده می‌کند. خریداران در صورت تمایل می‌توانند ۳۲ گیگابایت یا ۶۴ گیگابایت رم LPDDR5X-7500 را برای این دستگاه انتخاب کنند. گزینه‌های فضای ذخیره‌سازی هم شامل حافظه‌های اس‌اس‌دی PCIe 4.0 از نوع M.2 2280 با ظرفیت‌های مختلف از ۱ تا ۴ ترابایت می‌شود تا فضای کافی و مناسبی برای بازی‌ها و برنامه‌ها وجود داشته باشد.

این دستگاه گیمینگ چندمنظوره از دو اسپیکر دارای گواهی هارمن برخوردار است و یک بلندگو با برد کامل را دربرمی‌گیرد تا صدایی غنی و فراگیر را ارائه دهد. از گزینه‌های اتصال این دستگاه نیز باید به دو پورت USB 4.0، اسلات کارت TF، یک پورت USB-A 3.2، دو پورت USB-C 4.0، یک جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و رابط Oculink برای اتصال داک کارت گرافیک اکسترنال اشاره کرد.

نسخه رایزن تبلت گیمینگ OneXPlayer X1 با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

نسخه‌ی جدید تبلت گیمینگ OneXPlayer X1 به یک باتری ۱٬۶۸۹۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است و تنها با یک‌بار شارژ کامل تا ۱۶۹ دقیقه گیم‌پلی در بازی گنشین ایمپکت (Genshin Impact)، ۸ ساعت کار اداری، یا ۱۱ ساعت پخش ویدیو را تضمین می‌کند. علاوه‌ بر این، به‌کمک شارژر ۱۰۰ واتی نیترید گالیوم می‌توان این تبلت را به‌سرعت و در مدت زمان کوتاهی شارژ کرد.

نسخه‌ی رایزن تبلت گیمینگ OneXPlayer X1 در سه کانفیگ مختلف و با قیمت‌های رقابتی روانه‌ی بازار می‌شود. مدل پایه با ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۶٬۸۹۹ یوان (حدود ۹۵۲ دلار) قیمت دارد. در حالی که ارتقاء به ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی قیمت این تبلت را به ۷٬۳۹۹ یوان (تقریباً ۱٬۰۲۲ دلار) می‌رساند. بهترین کانفیگ با ۶۴ گیگابایت رم و ۴ ترابایت فضای ذخیره‌سازی نیز با برچسب قیمتی ۹٬۵۹۹ یوان (حدود ۱٬۳۲۵ دلار) برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *