جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسل جدید تبلت‌ها با نمایشگر شبیه کاغذ برند TCL معرفی شد

نسل جدید تبلت های TCL با نمایشگر NxtPaper 3.0 معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند TCL در جریان نمایشگاه CES 2024، علاوه بر معرفی نمایشگر NxtPaper 3.0 برای تجربه کاربری سازگارتر با چشم، از تبلت های NxtPaper 14 Pro و Tab 10 NxtPaper 5G هم که از این فناوری استفاده می‌کنند رونمایی کرد. نمایشگر NxtPaper 3.0 کمپانی TCL دارای یک فیلتر پلاریزه جدید و قابلیت کاهش نور به روش DC به‌روز‌شده برای تجربه خواندن طبیعی‌تر و خستگی کمتر چشم است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این تبلت‌های جدید با اِروتِک همراه باشید.

تبلت NxtPaper 14 Pro

نسل جدید تبلت‌ها با نمایشگر شبیه کاغذ برند TCL معرفی شد

تبلت NxtPaper 14 Pro از نمایشگر 14 اینچی با پنل IPS LCD و وضوح 1800 در 2880 پیکسلی در کنار نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار است. این دستگاه به نمایشگری با فناوری NxtPaper تجهیز شده، دارای ساختاری مات است و از حداکثر روشنایی نمایشگر 700 نیتی هم پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش نسبت تصویر 16:10 را ارائه می‌دهد و یک کلید اختصاصی NxtPaper هم روی آن تعبیه شده که به کمک آن، کاربران می‌توانند نمایشگر را در حالت تک رنگ، رنگ کاهش یافته و حالت تمام رنگی قرار دهند. در قاب پشتی تبلت نیز شاهد یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسل با فلاش LED هستیم.

برند چینی TCL برای این محصول خود از پردازنده دایمنسیتی 8020 مدیاتک استفاده کرده که در کنار 12 گیگ رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، می‌تواند تجربه کاربری مطلوبی را برای کاربران رقم بزند. NxtPaper 14 Pro در بخش‌نرم‌افزاری، سیستم عامل اندروید 14 را تحت رابط کاربری اختصاصی TCL اجرا می‌کند. در بخش باتری نیز باید به باتری بزرگ 12000 میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی از طریق پورت USB-C اشاره کرد. جزییات قیمت این تبلت هنوز مشخصی نشده، با این حال در بهار سال 2024 روانه بازار ایالات متحده خواهد شد.

تبلت Tab 10 NxtPaper 5G

نسل جدید تبلت‌ها با نمایشگر شبیه کاغذ برند TCL معرفی شد

TCL روز گذشته از یک تبلت کوچکتر با نام Tab 10 NxtPaper 5G نیز رونمایی کرد. این دستگاه به یک صفحه نمایش 10.4 اینچی LCD مجهز شده که همچون برادر بزرگتر خود دارای فناوری NxtPaper 3.0 است. این نمایشگر از وضوح 1440در 2560 پیکسلی و روشنایی 700 نیتی پشتیبانی می‌کند. این تبلت به یک پردازنده نامشخص هشت هسته‌ای با پشتیبانی شبکه 5G، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شده است. Tab 10 NxtPaper 5G با سیستم عامل اندروید 14 و باتری 6000 میلی آمپرساعتی عرضه می‌شود.

این تبلت نیز مانند نسخه قبلی، از بهار 2024 راهی بازار ایالات متحده می‌شود. اما مشخص نیست باید شاهد عرضه آنها در بازارهایی چون اروپا، خاورمیانه و آفریقا باشیم یا خیر؟!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *