Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قابلیت تغییر رنگ تم در نسخه آزمایشی واتساپ برای iOS منتشر شد

قابلیت تغییر رنگ تم واتساپ در نسخه آزمایشی این برنامه برای iOS منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به گزارش وب‌سایت WABetaInfo واتساپ در نسخه جدید خود به کاربران اجازه می‌دهد ظاهر اصلی برنامه را از طریق قابلیت “تغییر رنگ تم واتساپ” شخصی‌سازی کنند. این قابلیت که در حال حاضر تنها بر روی نسخه بتای iOS 24.1.10.70 عرضه شده و تاکنون در دسترس آزمایش‌کنندگان نسخه بتا معمولی قرار داده نشده است، توسط وب‌سایت WABetaInfo از طریق ارسال نسخه بتا به برنامه TestFlight (بیلد TestFlight 24.1.10) کشف شد.

با این وجود، تصویر اسکرین‌شات به اشتراک گذاشته شده توسط WABetaInfo از امکان انتخاب رنگ‌های موجود در یک پالت توسط کاربران و سفارشی‌سازی عناصر رابط کاربری (UI) در سراسر برنامه حکایت دارد. در به‌روزرسانی پیشین نسخه بتای واتساپ (بیلد 23.21.1.70) واتساپ از یک رنگ سبز متفاوت رونمایی کرد که این رنگ مورد استقبال آزمایش‌کنندگان نسخه بتا قرار نگرفت.

حالا به نظر می‌رسد واتساپ به بازخورد آزمایش‌کنندگان بتا توجه کرده و گزینه‌های سفارشی‌سازی متنوع‌تری از رنگ سبز هم‌سو با فضای واتساپ، را برای آنان در نظر گرفته است. این قابلیت جدید به کاربران این امکان را می‌دهد یک رنگ تم (Theme) از میان پنج گزینه رنگی “سبز، آبی آسمانی، سفید، صورتی و بنفش یاسی” ارائه شده را انتخاب کنند. از این رو واتساپ می‌تواند با تعیین گزینه‌های رنگی مورد استقبال قرار گرفته شده، تنها این گزینه‌های رنگی را برای نسخه عمومی منتشر کند.

همچنین مطالعه کنید
کانال های واتساپ به صورت رسمی برای کاربران در سراسر جهان فعال شد

در حالیکه تاکنون هیچ بیانیه رسمی در رابطه با زمان راه‌یابی قابلیت “تغییر رنگ تم واتساپ” به نسخه پایدار منتشر نشده است، به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی در هفته‌های آتی در دسترس آزمایش‌کنندگان بتا قرار داده خواهد شد. علاوه بر این، این پیام‌رسان در تلاش است چندین قابلیت جدید دیگر از جمله: “فیلتر چت گروهی، امکان جستجو بر اساس نام کاربری، قابلیت اشتراک‌گذاری موسیقی در حین برقراری تماس‌های ویدیویی و ..” را از طریق به‌روزرسانی‌های بعدی، در اختیار کاربران خود قرار دهد.

منبع: Notebookcheck

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>