جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آپدیت جدید HyperOS برای گوشی ردمی 12C منتشر شد

آپدیت جدید HyperOS برای گوشی ردمی 12C منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روند انتشار آپدیت ماه آگوست (حوالی مرداد و شهریور) رابط کاربری HyperOS برای گوشی ردمی 12C آغاز شده است. این به‌روزرسانی هم‌اکنون تنها برای رام گلوبال منتشر می‌شود، اما انتظار می‌رود در آینده‌ی نزدیک برای تمامی کاربران در مناطق مختلف در دسترس قرار بگیرد.

شیائومی به وعده‌های خود برای پشتیبانی از این گوشی مجهز به تراشه‌ی Helio G85 که در اواخر سال ۲۰۲۲ معرفی شد، متعهد است. غول فناوری چینی این آپدیت را برای بهبود سرعت، عملکرد و پایداری گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی ردمی 12C ارائه می‌دهد.

آپدیت جدید HyperOS برای گوشی ردمی 12C منتشر شد

شایان ذکر است که ردمی 12C در زمان عرضه به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری MIUI 13 مبتنی‌ بر اندروید ۱۲ را اجرا می‌کرد و جدیدترین آپدیت HyperOS مبتنی‌ بر اندروید ۱۴ را نیز دریافت کرده است. شیائومی به‌طور منظم پچ‌های امنیتی جدیدی را برای این گوشی اقتصادی منتشر می‌کند و آپدیت ماه آگوست با فرم‌ور OS1.0.6.0.UCVMIXM نیز در راستای بهبود امنیت سیستم و پایداری در دسترس قرار می‌گیرد.

این به‌روزرسانی ۳۹۳ مگابایت حجم دارد و به‌زودی برای تمامی نسخه‌های ردمی 12C منتشر خواهد شد. در صورتی که هنوز آپدیت جدید HyperOS را دریافت نکرده‌اید، نیازی به نگرانی وجود ندارد، چرا که فرآیند انتشار به‌روزرسانی مذکور به‌تازگی آغاز شده است و کم‌کم برای مدل‌های واجدشرایط شیائومی، ردمی و پوکو به انتشار خواهد رسید.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *