جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مانیتور 34 اینچی جدید ایزو، دو نمایشگر 1080p را کنار هم قرار می‌دهد!

مانیتور 34 اینچی جدید ایزو، دو نمایشگر 1080p را کنار هم قرار می‌دهد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند ایزو (Eizo) از مانیتور ۳۴ اینچی منحنی جدید خود به نام «EV3450XC» رونمایی کرد. این مانیتور نوآورانه، رزولوشن 2K دوگانه‌ (یا ۳٬۴۴۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل) را ارائه می‌دهد و گزینه‌ای ایده‌آل برای طراحی محسوب می‌شود.

وضوح افقی مانیتور ۳۴ اینچی جدید ایزو تقریباً معادل دو نمایشگر 1080p در کنار یکدیگر است و به‌لطف این طراحی خاص، تصاویر باکیفیت و دید گسترده‌ای را برای کاربر فراهم می‌کند. از این رو، طراحان و کاربران حرفه‌ای به فضای بیشتری در نمایشگر خود دسترسی دارند و با دید بهتری می‌توانند طرح‌های خود را مدیریت کنند.

نمایشگر EV3450XC ایزو با اولویت قرار دادن وضوح و دقت رنگ‌ها، گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و از روشنایی ۳۰۰ نیت، نسبت کنتراست استاتیک ۱٬۰۰۰:۱، همراه با سرعت پاسخ‌دهی ۵ میلی‌ثانیه‌ای بهره می‌برد.

کاربران با استفاده از پایه‌ی مانیتور ۳۴ اینچی جدید ایزو می‌توانند صفحه را بچرخانند و این نمایشگر را از طریق اتصال VESA ۱۰۰×۱۰۰ بر روی دیوار نصب کنند. گزینه‌های اتصال مانیتور EV3450XC نیز شامل یک پورت USB-B، دو پورت USB-C، دو پورت USB-A و دو پورت HDMI می‌شود. این نمایشگر همچنین به دو اسپیکر ۴ واتی مجهز است.

قیمت مانیتور EV3450XC برند ایزو و تاریخ دقیق عرضه‌ی آن هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این نمایشگر در ماه ژوئیه (حوالی تیر و مردادماه) راهی بازار شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *