جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی شد

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ رسماً نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 (Galaxy Z Fold 6 Special Edition) را در کره جنوبی معرفی کرد. گوشی تاشو جدید سامسونگ، باریک‌ترین و سبک‌ترین طراحی را در تاریخ سری گلکسی زد فولد دارد و قابلیت حمل و استفاده را به حداکثر می‌رساند. گزارش‌ها حاکی از آن است که نسخه چینی این دستگاه نیز به‌زودی به نام گلکسی W25 روانه بازار خواهد شد. برای آشنایی با جدیدترین تاشوی سامسونگ با اِروتِک همراه باشید.

طراحی و مشخصات

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 دارای ضخامتی 10.6 میلی‌متری و وزنی 236 گرمی است که آن را 1.5 میلی‌متر نازک‌تر و 3 گرم سبک‌تر از گلکسی زد فولد 6 اصلی می‌کند. در حالت بازشده، این گوشی یک صفحه‌نمایش 8 اینچی با نسبت تصویر 20:18 (پشتیبانی از عریض‌ترین نمایشگر در سری گلکسی زد فولد) را ارائه می‌دهد. نمایشگر 6.5 اینچی خارجی نیز از همان نسبت تصویر نرمال 21:9 پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای قاب آلومینیومی آرمور است و پنل جلویی و پشتی آن از توسط شیشه گوریلا گلس ویکتوس 2 کورنینگ محافظت می‌شود.

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی شد

از نظر مشخصات، این نسخه کمی با زد فولد 6 اصلی متفاوت است. برای اولین بار در سری گلکسی زد، نسخه Special Edition دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال (OIS) است. یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض با فوکوس خودکار و یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال 3 برابری نیز به این دوربین قدرتمند ملحق شده است. در بخش داخلی، دوربین زیر نمایشگر اصلی 4 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بر روی صفحه‌نمایش خارجی تعبیه شده است. به جز دوربین داخلی 4 مگاپیکسلی، تمامی دوربین‌های نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 از فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند. لازم به ذکر است که دوربین اصلی فیلمبرداری 8K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را نیز ارائه می‌دهد.

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی شد

این گوشی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 (مخصوص گلکسی) مجهز شده و با هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) و رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه می‌شود. این دستگاه در اوایل سال 2025، اندروید 15 را با رابط کاربری One UI 7.0 دریافت خواهد کرد. به غیر از اندروید 15، دریافت شش ارتقاء سیستم‌عامل دیگر و هفت سال به‌روز‌رسانی امنیتی برای این محصول تأیید شده است.

این دستگاه دارای یک باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی است و ویژگی‌های ارتباطی مانند پشتیبانی از دو سیم‌کارت با e-SIM، اتصال 5G، وای‌فای 7، بلوتوث 5.3، NFC ،UWB و USB-C را ارائه می‌کند. برای امنیت بیشتر، یک اسکنر اثر انگشت نیز در کناره دستگاه دارد.

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی شد

قیمت، دسترسی و رنگ‌بندی

نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 از 25 اکتبر با برچسب قیمتی 2,040 دلاری به فروش می‌رسد و تنها در یک پیکربندی با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. همانطور که در تصاویر نشان داده شده است، این گوشی تنها در گزینه رنگی سایه سیاه در دسترس خواهد بود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *