جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویوو Y300 پلاس با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

ویوو Y300 پلاس با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پس از گذشت یک ماه از ورود ویوو Y300 پرو به بازار، روز گذشته کمپانی ویوو از جدیدترین عضو خانواده ویوو Y300، یعنی ویوو Y300 پلاس، رونمایی کرد. برای آشنایی با ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی ارزان‌قیمت با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی ویوو Y300 پلاس

ویوو Y300 پلاس دارای یک صفحه‌نمایش خمیده آمولد 6.78 اینچی با «وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 1300 نیتی» و پشتیبانی از فناوری Wet Touch (امکان لمس نمایشگر با دستان مرطوب و خیس) و رتبه IP54 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار) بوده و حفره پانچ تعبیه‌شده بر روی آن یک دوربین سلفی «32 مگاپیکسلی» را در دل خود جای داده است. علاوه بر این، ویوو با تعبیه حسگر اثرانگشت در لایه زیرین نمایشگر این دستگاه، امکان استفاده از سیستم احراز هویت را در اختیار کاربران آن قرار داده است.

ویوو Y300 پلاس با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

با حرکت به سمت قاب پشتی ویوو Y300 پلاس با جزیره دوربین مستطیلی‌ لبه گرد این دستگاه مواجه می‌شویم. این جزیره به یک «دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی» و یک «دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی» مجهز بوده و قابلیت‌های عکاسی‌محور همچون «AI Erase/ پاک‌کن هوش مصنوعی» و «AI Photo Enhance/ بهبود کیفیت تصاویر» و فیلتر عکاسی «Wedding Style Portrait/ فیلتری که مخصوص ثبت تصاویر با تم عروسی‌های هندی است» و 5 فیلتر با الهام‌گیری از سبک‌های «فرانسوی، اروپایی، آمریکایی، ژاپنی، نوستالژی و صامت» برای ضبط فیلم را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

ویوو Y300 پلاس با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی رونمایی شد

ویوو تراشه «اسنپدراگون 695 کوالکام» را برای ویوو Y300 پلاس در نظر گرفته و آن را با رم نوع LPDDR4X با ظرفیت «8 گیگابایتی» و فضای ذخیره‌سازی نوع UFS 2.2 با ظرفیت «128 گیگابایتی» پیکربندی کرده است. این در حالی است که این کمپانی امکان ارتقاء ظرفیت فضای ذخیره‌سازی از طریق اسلات کارت میکرو اس‌دی (microSD) تا «1 ترابایت» را نیز در اختیار کاربران این دستگاه قرار داده است. همچنین لازم به ذکر است این دستگاه عملکرد خود را از طریق رابط کاربری Funtouch 14 (مبتنی بر اندروید 14) به نمایش می‌گذارد.

در نهایت لازم به ذکر است، این گوشی ارزان‌قیمت به یک باتری «5000 میلی‌آمپر ساعتی» مجهز بوده و از شارژ سیمی با سرعت «44 واتی» پشتیبانی می‌کند.

جزئیات رنگ‌بندی و قیمت

ویوو Y300 پلاس در 2 گزینه رنگی «مشکی/ Silk Black» و «سبز فسفری روشن/ Silk Green» با برچسب قیمتی «24000 روپیه‌ای/ 285 دلاری» از طریق وب‌سایت رسمی ویوو در هند به فروش می‌رسد. این در حالی است که متأسفانه ویوو تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با قصد خود برای عرضه بین‌المللی این دستگاه را اعلام نکرده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *