جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آیفون 17 پرو احتمالاً در سه رنگ جدید و غیرمنتظره راهی بازار می‌شود!

آیفون 17 پرو احتمالاً در سه رنگ جدید و غیرمنتظره راهی بازار می‌شود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اپل مدل‌های غیر پرو سری آیفون 16 را در رنگ‌هایی زنده و جذاب راهی بازار کرد و حالا به‌لطف شایعات جدید، به نظر می‌رسد مدل‌های پرو سری آیفون 17 نیز در رنگ‌هایی غیرمنتظره معرفی خواهند شد. طبق گفته‌ی افشاگری با نام Majin Bu، اپل ممکن است آیفون 17 پرو را در رنگ‌های آبی، سبز و سبز تیره روانه بازار کند.

شایان ذکر است که اپل معمولاً مدل‌های پرو آیفون را با رنگ‌های زنده روانه‌ی بازار نمی‌کند و باید منتظر ماند و دید که آیا کوپرتینویی‌ها استراتژی خود را برای سری آیفون 17 تغییر خواهند داد یا خیر. در مقام مقایسه باید یادآور شد که آیفون 16 پرو در حال حاضر در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی و خاکستری به فروش می‌رسد.

آیفون 17 پرو احتمالاً در سه رنگ جدید و غیرمنتظره راهی بازار می‌شود!

علاوه‌بر این، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد تا نسل بعدی آیفون‌های خود را در برخی زمینه‌ها دست‌خوش تغییرات اساسی کند. به‌‎طور مثال، شایعه شده است که در مدل‌های آیفون 16 پرو به‌جای دکمه‌های جداگانه‌ی اکشن (Action Button) و تنظیم صدا، دکمه‌ی جدیدی برای انجام این وظایف تعبیه خواهد شد.

با توجه به شایعات قبلی، آیفون 17 پرو مکس به اولین آیفون مجهز به سه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تبدیل خواهد شد. سری آیفون 17 همچنین ممکن است شامل مدل جدیدی با نام «ایر» یا «اسلیم» شود که برخلاف سایر مدل‌های غیر پرو آیفون، سرانجام از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

سری آیفون 16 با استقبال کمتر کاربران مواجه شده است و باید دید که آیا اپل در سری آیفون 17 از ویژگی‌هایی جذاب و جدید برای جلب توجه‌ی مشتریان بیشتر کمک خواهد گرفت یا خیر.

از طرف دیگر، می‌توان انتظار داشت که اپل بر روی ارائه‌ی ویژگی‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی بیشتری متمرکز شود و گوشی‌های بعدی خود را به تراشه‌هایی مجهز کند که توان پشتیبانی از این قابلیت‌ها را داشته باشند. مدل‌های سری آیفون 17 همچنین طبق شایعات به ۱۲ گیگابایت رم و سیستم خنک‌کننده‌ی جدید برای عملکرد فنی بهینه‌تر مجهز خواهند بود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *