جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رنگ‌های مختلف گوشی اقتصادی گلکسی A16 سامسونگ به بیرون درز کرد!

تصاویر رنگ‌های مختلف گوشی اقتصادی گلکسی A16 سامسونگ به بیرون درز کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

تاکنون اطلاعات زیادی درباره‌ی گلکسی A16 سامسونگ فاش شده است و قبل از رونمایی رسمی از این گوشی، شاهد لو رفتن تصویر رندر و مشخصات آن بوده‌ایم. علاوه‌ بر این، به‌تازگی تصاویر رنگ‌های مختلف گلکسی A16 نیز به بیرون درز کرده است که هر دو مدل 4G و 5G گوشی اقتصادی جدید سامسونگ را در هر سه رنگ نشان می‌دهند.

بر اساس شایعات، این گوشی از یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی LCD با رزولوشن ۱٬۰۸۰ در ۲٬۳۴۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت بهره می‌برد. گلکسی A16 سامسونگ ظاهراً در نسخه‌های مجهز به ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد و موفق به کسب گواهی IP54 برای مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب شده است. انرژی گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی بعدی سامسونگ نیز توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین خواهد شد.

یکی از مواردی که احتمالاً توجهات زیادی را به این گوشی اقتصادی جلب خواهد کرد و در تبلیغات سامسونگ بر آن تأکید می‌شود، پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت گلکسی A16 است. طبق گزارشات پیرامون این محصول، سامسونگ برنامه دارد تا ۶ آپدیت بزرگ بعدی اندروید را همراه با ۶ سال پچ امنیتی برای گلکسی A16 منتشر کند. چنین پشتیبانی طولانی‌مدتی در میان گوشی‌های این رده بسیار کمیاب به حساب می‌آید و ممکن است برخی از کاربران را به خرید گوشی اقتصادی جدید سامسونگ ترغیب کند.

گوشی گلکسی A16 فایوجی در بازار تایلند و هند به تراشه‌ی دایمنسیتی 6300 مجهز خواهد بود و در سایر نقاط دنیا مجهز به تراشه‌ی اگزینوس 1330 خود سامسونگ عرضه خواهد شد.

مدل 4G این گوشی نیز به بازار راه پیدا خواهد کرد، اما در حال حاضر اطلاعات کمتری درباره‌ی مشخصات آن نسبت به مدل 5G در دسترس قرار دارد. با این وجود، تصاویر رنگ‌های مختلف مدل 4G نیز به بیرون درز کرده است که می‌توانید آن‌ها را در بالا مشاهده کنید.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *