جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ردمی نوت 14 فایوجی و ردمی بادز 6 معرفی شدند

ردمی نوت 14 فایوجی و ردمی بادز 6 معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

رونمایی‌های شیائومی در روزهای اخیر همچنان ادامه دارد و این غول فناوری چینی به‌تازگی از گوشی ردمی نوت 14 فایوجی (5G) و هدفون بی‌سیم ردمی بادز 6 پرده برداشته است. ردمی نوت 14 فایوجی به‌عنوان عضو مقرون‌به‌صرفه‌ی این سری به گوشی‌های ردمی نوت 14 پرو و ردمی نوت 14 پرو پلاس می‌پیوندد، در حالیکه جدیدترین ایربادهای توگوشی شیائومی در قالب ردمی بادز 6 به بازار معرفی می‌شوند. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های هر دو محصول، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ردمی نوت 14 فایوجی

ردمی نوت 14 فایوجی و ردمی بادز 6 معرفی شدند

این نسخه‌ی ردمی نوت 14 از یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۲٬۱۰۰ نیت و محافظ گوریلا گلس 5 کورنینگ بهره می‌برد.

شیائومی گوشی ردمی نوت 14 فایوجی را به تراشه‌ی دایمنسیتی 7025 اولترا مدیاتک، همراه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز کرده است. کاربران از اسلات هیبریدی مخصوص دو سیم‌کارت این گوشی می‌توانند برای افزایش فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت حافظه‌ی microSD نیز بهره بگیرند.

گوشی‌ ردمی‌ نوت ۱۴ فایو‌جی

پنل پشتی جدیدترین گوشی برند ردمی از دو دوربین میزبانی می‌کند؛ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با سنسور LYT-600 و لرزشگیر اپتیکال تصویر) و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز در بریدگی حفره‌پانچ روی نمایشگر تعبیه شده است.

گوشی ردمی نوت 14 فایوجی به‌طور پیش‌فرض اندروید 14 را با رابط کاربری HyperOS شیائومی اجرا می‌کند. انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری ۵٬۱۱۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۴۵ واتی تأمین می‌شود.

باتری گوشی‌ ردمی‌ نوت ۱۴ فایو‌جی

ردمی نوت 14 فایوجی در رنگ‌های سفید، آبی و مشکی به بازار راه پیدا می‌کند. قیمت گوشی موردبحث در مدل پایه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، از ۱٬۱۹۹ یوان (حدود ۱۷۰ دلار) آغاز می‌شود و در مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، به ۱٬۶۹۹ یوان (تقریباً ۲۴۵ دلار) افزایش می‌یابد.

مشخصات ردمی بادز 6

ردمی نوت 14 فایوجی و ردمی بادز 6 معرفی شدند

هدفون بی‌سیم ردمی بادز 6 به‌عنوان جانشین ردمی بادز 5 که سال گذشته عرضه شد، به بازار می‌آید. شیائومی ایربادهای ۲۰۲۳ خود را در چند بخش مهم ارتقاء داده است و شاهد بهبود قابل توجهی نسبت به ردمی بادز 5 هستیم.

ردمی بادز 6 دارای درایورهای داینامیک دوگانه ۱۲٫۴ میلی‌متری با پوشش تیتانیومی و توییترهای پیزوالکتریک ۵٫۵ میلی‌متری است. این محصول از اتصال بلوتوث ۵٫۴ پشتیبانی می‌کند و امکان اتصال دو دستگاه به‌صورت همزمان به آن نیز وجود دارد.

هدفون بی‌سیم جدید ردمی از سیستم حذف نویز فعال (ANC) هم بهره‌مند است و می‌تواند تا حداکثر ۴۹ دسی‌بل از صدای محیط اطراف را کاهش دهد. این سیستم سه حالت مختلف نویز کنسلینگ را نیز به کاربران ارائه می‌کند. از سایر ویژگی‌های برجسته‌ی نسل جدید ایربادهای ردمی باید به پشتیبانی از صدای ۳۶۰ درجه‌ی فضایی (Spatial) و امکان تنظیم پروفایل‌های اکولایزر از طریق برنامه‌ی Xiaomi Headphones اشاره کرد.

یکی دیگر از پیشرفت‌های ردمی بادز 6 در مقایسه با ردمی بادز 5، طول عمر باتری آن است و کاربران می‌توانند از ایربادهای جدید شیائومی و کیس شارژ این محصول انتظار حدود ۴۲ ساعت شارژدهی در هنگام پخش موسیقی و محتوای صوتی را داشته باشند.

ردمی نوت 14 فایوجی و ردمی بادز 6 معرفی شدند

هدفون بی‌سیم ردمی بادز 6 در رنگ‌های سفید، مشکی و فیروزه‌ای با قیمت ۱۹۹ یوان (حدود ۳۰ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *