جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویوو V40 لایت و V40 لایت فورجی با طراحی و مشخصات مشابه رونمایی شدند

ویوو V40 لایت و V40 لایت فورجی با طراحی و مشخصات مشابه رونمایی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند ویوو علاوه‌بر رونمایی از گوشی میان‌رده ویوو V40e، از دو مدل V40 لایت و V40 لایت فورجی (4G) نیز پرده برداشت. از آن‌جایی که هر دو گوشی جدید برند ویوو از طراحی و مشخصات مشابهی برخوردارند، در نگاه اول نمی‌توان تفاوتی را میان این دو مدل مشاهده کرد. با این حال، ویوو V40 لایت و V40 لایت فورجی از تراشه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند و برچسب قیمتی متفاوتی نیز دارند. برای آشنایی بیشتر با هر دو مدل، با اِروتِک همراه باشید.

گوشی ویوو V40 لایت فورجی به تراشه‌ی اسنپدراگون 685 و ۸ گیگابایت رم مجهز است، در حالی که مدل 5G از تراشه‌ی قدرتمندتر اسنپدراگون 4 نسل 2 با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌گیرد.

از سوی دیگر، ابعاد و طراحی هر دو گوشی کاملاً شبیه به یکدیگر است و هر دو از یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کنند. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هر دو گوشی نیز در داخل بریدگی حفره‌پانچ واقع روی نمایشگر قرار گرفته است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این دو گوشی (با سنسور IMX882)، توسط سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و سیستم پرتره‌ی اورا لایت (Aura Light) ویوو در پنل پشتی همراهی می‌شود. این دستگاه‌های جدید از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی AI Imaging ویوو که ویژگی‌هایی مانند AI Erase و Photo Enhance را دربرمی‌گیرد، پشتیبانی می‌کنند.

ویوو V40 لایت و V40 لایت فورجی با طراحی و مشخصات مشابه رونمایی شدند

هر دو گوشی جدید سری V40 ویوو به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را با رابط کاربری Funtouch OS 14 اجرا می‌کنند. انرژی ویوو‌ V40 لایت و V40 لایت فورجی نیز توسط باتری‌های ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی تأمین می‌شود.

ویوو V40 لایت 4G در سه رنگ بنفش، مشکی و نقره‌ای به بازار می‌آید. نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی (هر دو مجهز به ۸ گیگابایت رم) به‌ترتیب با قیمت ۳٬۲۹۹٬۰۰۰ روپیه‌ی اندونزی (حدود ۲۲۰ دلار) و ۳٬۵۹۹٬۰۰۰ روپیه‌ی اندونزی (تقریباً ۲۴۰ دلار) به فروش می‌رسند.

ویوو V40 لایت 5G نیز با دو رنگ نقره‌ای و مشکی و در یک نسخه‌ی دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، با قیمت ۴٬۲۹۹٬۰۰۰ روپیه (حدود ۲۸۵ دلار) قابل سفارش است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *