جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی M55s فایوجی سامسونگ معرفی شد؛ همان مشخصات گلکسی M55، اما ارزان‌تر!

گلکسی M55s فایوجی سامسونگ معرفی شد؛ همان مشخصات گلکسی M55، اما ارزان‌تر!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ از یک گوشی جدید در سری گلکسی M خود رونمایی کرد. این محصول که «گلکسی M55s فایوجی» نام دارد، از مشخصات تقریباً یکسانی با گلکسی M55 فایوجی بهره می‌برد، با این وجود، سامسونگ برچسب قیمتی ارزان‌تری را برای جدیدترین گوشی خود در نظر گرفته است. برای آشنایی با مشخصات و قیمت گلکسی M55s فایوجی سامسونگ، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات گلکسی M55s فایوجی سامسونگ

گلکسی M55s فایوجی طراحی ظاهری کمی متفاوتی نسبت به گلکسی M55 فایوجی دارد. پنل پشتی به طراحی دو رنگ با سه نوار عمودی مزین شده است که سنسورهای دوربین روی یکی از این خطوط قرار گرفته‌اند.

این گوشی از یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد با رزولوشن +FHD، حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند و به یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز مجهز است. بریدگی حفره‌ پانچ واقع بر روی صفحه‌نمایش گلکسی M55s فایوجی از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی آن میزبانی می‌کند و در پنل پشتی شاهد همان دوربین‌های گلکسی M55 5G هستیم. به عبارت دیگر، جدیدترین گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ نیز از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با لرزشگیر اپتیکال تصویر)، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی برخوردار است و ویژگی‌های مختلفی مانند عکاسی در شب، ضبط دوگانه و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

سامسونگ گوشی گلکسی M55s فایوجی را به همان تراشه‌ی گلکسی M55 فایوجی، یعنی اسنپدراگون 7 نسل 1، مجهز کرده است. این تراشه توسط حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراهی می‌شود. وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی جدید سامسونگ نیز برعهده‌ی یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی است. گلکسی M55s 5G به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را با رابط کاربری OneUI 6.1 سامسونگ اجرا می‌کند و قابلیت‌هایی مانند Knox Vault ،Quick Share را در اختیار کاربر می‌گذارد. این گوشی همچنین از حالت Voice Focus نیز پشتیبانی می‌کند و می‌تواند کیفیت صدایی که در حین تماس توسط میکروفون‌ها ضبط‌ می‌شود را بهبود بخشد.

قیمت گوشی گلکسی M55s فایوجی سامسونگ از ۱۹٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲۴۰ دلار) برای نسخه‌ی پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آغاز می‌شود. جالب اینجاست که نسخه‌‎ی پایه‌ی گلکسی M55 فایوجی با قیمت ۲۶٬۹۹۹ روپیه (تقریباً ۳۲۰ دلار) به فروش می‌رسد و همان‌طور که اشاره شد، مدل جدید ارزان‌تر از آن قیمت‌گذاری شده است. با این وجود، در حال حاضر قیمت کانفیگ‌های ۸/۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی مشخص نیست. گوشی جدید سامسونگ از تاریخ ۲۶ سپتامبر (۵ مهر) راهی بازار خواهد شد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *