جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کاربران آیفون 16 می‌توانند گوشی خود را با کمک یک آیفون یا آیپد دیگر بازیابی کنند!

کاربران آیفون 16 می‌توانند گوشی خود را با کمک یک آیفون یا آیپد دیگر بازیابی کنند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگر تاکنون با مشکلاتی مانند بوت‌لوپ یا بریک شدن آیفون خود روبه‌رو شده‌اید، احتمالاً می‌دانید که آخرین راه‌حل و گزینه‌ای که در مقابل خود دارید، اتصال مستقیم گوشی به کامپیوتر و بازیابی فرم‌ور با آیتونز است. طبق گزارش جدید سایت 9to5Mac، مدل‌های جدید سری آیفون 16 اپل به‌کمک ویژگی RecoveryOS، امکان بازیابی بی‌سیم نرم‌افزار را فراهم می‌کنند. ویژگی مذکور به آیفون 16 این امکان را می‌دهد تا به‌طور بی‌سیم از یک آیفون یا آیپد دیگر که به سیستم‌عامل iOS 18 یا iPadOS 18 به‌روزرسانی شده است، بازیابی شود.

ویژگی RecoveryOS مدتی است که برای دستگاه‌های اپل واچ و اپل تی‌وی در دسترس قرار دارد و انتشار آن روی پرفروش‌ترین محصول اپل یا همان آیفون، برای طرفداران این برند خبر خوشایندی خواهد بود. بنا بر گزارش موردبحث، کاربران مدل‌های سری آیفون 16 اپل می‌توانند به سادگی دستگاه آسیب‌دیده‌ی خود را روی یک آیفون یا آیپد دیگر (متصل به وای‌فای و بلوتوث) قرار دهند. سپس، این دستگاه جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل iOS را دانلود می‌کند و آن را به‌طور بی‌سیم به آیفون 16 کاربر انتقال می‌دهد.

با توجه به گزارشات پیرامون نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دار اپل، مدل‌های آیفون 16 همراه با یک پارتیشن بازیابی اختصاصی جهت مدیریت این فرآیند راهی بازار می‌شوند. شایان ذکر است که این پارتیشن می‌تواند حتی بدون دسترسی به پارتیشن اصلی iOS، همچنان از پس اتمام این فرآیند برآید و آن را به پایان برساند. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا RecoveryOS به ویژگی‌های سخت‌افزاری خاصی نیاز دارد یا در آینده برای آیفون‌ها و آیپد‌های قدیمی‌تر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *