جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نام اولین کشور میزبان و مشخصات کلیدی گلکسی M55s سامسونگ فاش شد!

نام اولین کشور میزبان و مشخصات کلیدی گلکسی M55s سامسونگ فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در طی هفته‌های اخیر، گلکسی M55s سامسونگ با تصاویر رندر و مشخصات کلیدی فاش‌شده همواره در میان اخبار تکنولوژی حضور داشته است. روز گذشته نیز نام این دستگاه در صفحه پشتیبانی محصول وب‌سایت سامسونگ هند فهرست شد. این در حالی است که مدتی پیش BIS (اداره استانداردهای هند) برای فروش گلکسی M55s در هند مجوز صادر کرده بود. از این رو به نظر می‌رسد عرضه اولیه این دستگاه در هند صورت بگیرد.

نام اولین کشور میزبان گوشی میان‌رده گلکسی M55s سامسونگ فاش شد!

همچنین با توجه به مشخصات منتشرشده در صفحه پشتیبانی محصول گلکسی M55s، به نظر می‌رسد سامسونگ این دستگاه را با رم «8 گیگابایتی» پیکربندی کند. با این حال احتمال ارائه پیکربندی‌های متنوع‌تر پس از رونمایی رسمی از محصول را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. علاوه بر این، با توجه به کارت امتیاز پروتوتایپ (نمونه اولیه) این گوشی میان‌رده در بنچمارک گیک‌بنچ به نظر می‌رسد این دستگاه، مشابه با گلکسی M55، به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام مجهز باشد.

بر اساس مشخصات فاش‌شده پیش‌بینی می‌شود گلکسی M55s دارای یک صفحه‌نمایش سوپر آمولد 6.67 اینچی با «رزولوشن 1080 در 2400 پیکسلی و نرخ نوسازی 120 هرتزی» بوده و به یک دوربین سلفی «50 مگاپیکسلی» مجهز باشد. همچنین به نظر می‌رسد سیستم دوربین سه‌گانه این دستگاه «یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی» را در بر بگیرد. در نهایت انتظار می‌رود این گوشی به یک باتری «5000 میلی‌آمپر ساعتی» با پشتیبانی از شارژ سیمی با سرعت «45 واتی» مجهز باشد.

نام اولین کشور میزبان گوشی میان‌رده گلکسی M55s سامسونگ فاش شد!
تصویر رندر منتشرشده از گلکسی M55s

بر این اساس می‌توان گفت که فارغ از طراحی ظاهری، گلکسی M55s در واقع کاملاً به گوشی‌های گلکسی M55 و گلکسی F55 شباهت دارد و تاکنون وجه تمایز این محصول نسبت به دستگاه‌های مذکور مشخص نشده است!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *