جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

یولفون آرمور 28 اولترا معرفی شد؛ اولین گوشی مقاوم مجهز به دایمنسیتی 9300 پلاس!

یولفون آرمور 28 اولترا معرفی شد؛ اولین گوشی جان سخت مجهز به دایمنسیتی 9300 پلاس!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند یولفون امسال دهمین سالگرد خود را جشن خواهد گرفت و به این مناسبت، اولین گوشی جان‌سخت بازار با تراشه‌ی پرچم‌دار دایمنسیتی 9300 پلاس را روانه‌ی بازار می‌کند. علاوه‌ بر «یولفون آرمور 28 اولترا»، این برند از اولین گوشی مقاوم کوچک خود به نام «یولفون آرمور مینی 20T پرو» نیز رونمایی کرد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های هر دو گوشی جان‌سخت جدید یولفون، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات یولفون آرمور 28 اولترا

یولفون آرمور 28 اولترا معرفی شد؛ اولین گوشی مقاوم مجهز به دایمنسیتی 9300 پلاس!

گوشی جان‌سخت یولفون آرمور 28 اولترا به‌لطف تراشه‌ی قدرتمند دایمنسیتی 9300 پلاس و ۱۶ گیگابایت رم، عملکردی مشابه با سایر گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی موجود در بازار ارائه می‌دهد. با این حال، گوشی جدید یولفون چنین عملکردی را همراه با بهره‌مندی از استانداردهای مقاومتی چشمگیر برای کاربران فراهم می‌کند. یولفون آرمور 28 اولترا با کسب گواهی IP68 در برابر آب (تا ۲ متر به‌مدت ۳۰ دقیقه) مقاوم است و با استاندارد IP69K در‌ برابر جت‌های آب گرم مقاومت بالایی دارد. از طرف دیگر، این گوشی جان‌سخت همچنین قادر است تا سقوط از ارتفاع ۲ متری و دماهای شدید از ۳۰- تا ۵۵+ درجه‌ی سانتی‌گراد را بدون مشکل تحمل کند.

یولفون آرمور 28 اولترا علاوه‌ بر تراشه‌ی قدرتمند، از ماژول دوربین قابل‌توجهی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با سنسور ۱ اینچی IMX989 سونی)، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی (با سنسور JN1 سامسونگ) و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی (بار دیگر با سنسور JN1) بهره می‌برد.

از آن‌جایی که با محصول جدیدی از برند یولفون روبه‌رو هستیم، جای تعجبی ندارد که این گوشی به دوربین دید‌در‌شب مجهز است. این دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با میدان دید ۸۰ درجه (با سنسور OV64B1B)، توسط یک دوربین حرارتی با امکان ارائه‌ی ویدیوهایی در رزولوشن ۲۵۶ در ۱۹۲ پیکسل همراهی می‌شود. شایان ذکر است که تصویربرداری با دوربین حرارتی یولفون آرمور 28 اولترا از طریق برنامه‌ی ThermoVue Pro انجام می‌پذیرد.

یولفون برای گوشی آمور ۲۸ اولترا یک نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۲۲۰۰ نیت را در نظر گرفته است تا اولین گوشی جان‌سخت این برند با پنل‌های اولد را شاهد باشیم. افزون‌ بر این نمایشگر جذاب، یولفون یک نمایشگر دایره‌ای ثانویه را هم جهت ارائه‌ی دسترسی سریع به ساعت و اطلاعات دیگر در پنل پشتی تعبیه کرده است.

گوش مقاوم موردبحث به ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4X (همراه با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم مجازی) و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی UFS 3.1 نیز مجهز است. کاربران با استفاده از اسلات کارت حافظه‎ی microSD می‌توانند فضای ذخیره‌سازی گوشی یولفون آرمور 28 اولترا را افزایش دهند یا از این اسلات برای دو سیم‌کارت نانو استفاده کنند.

همان‌طور که از برند یولفون انتظار می‌رود، باتری یولفون آرمور 28 اولترا نیز ظرفیتی بسیار بالا دارد و شارژدهی بالایی را تضمین می‌کند. انرژی این گوشی توسط یک باتری ۱۰٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی (۴۱ وات‌ساعتی) با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات تأمین می‌شود. یولفون آرمور 28 اولترا از اتصال وای‌فای ۶، 5G، بلوتوث ۵٫۴، همراه با NFC و فرستنده‌ی مادون قرمز پشتیبانی می‌کند و به اسپیکر ۱٫۵ واتی، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و رادیوی FM مجهز است. به‌کمک آنتن داخلی این دستگاه، برای گوش دادن به رادیو حتی نیازی به هدفون هم نخواهید داشت.

مشخصات یولفون آرمور مینی 20T پرو

یولفون آرمور 28 اولترا معرفی شد؛ اولین گوشی مقاوم مجهز به دایمنسیتی 9300 پلاس!

اولین گوشی جان‌سخت کوچک یولفون ابعادی برابر با ۱۳۳٫۵ در ۶۳٫۳ در ۲۴٫۹ میلی‌متر و وزنی معادل ۳۰۱ گرم دارد. با این حال، یولفون آرمور مینی 20T پرو حتی از یولفون آرمور 28 اولترا هم مقاوم‌تر است.

این گوشی کوچک از یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی با رزولوشن +HD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد و به‌جای نمایشگر پشتی، از ۱۳۰ آرایه‌ی LED (شامل ۱۰۲ LED سفید و ترکیبی از ۱۴ LED آبی و ۱۴ LED قرمز) برای عملکردهای ویژه‌ای مانند سیگنال‌دهی اضطراری یا به‌عنوان منبع روشنایی و چراغ قوه استفاده می‌کند.

گوشی یولفون آرمور مینی 20T پرو به‌لطف کسب استاندارد‌های IP68 و IP69K قادر است تا در عمق ۲۰ متری زیر آب دوام بیاورد و افتادن از ارتفاع ۱۰ متری به زمین را تحمل کند. کاربران همچنین می‌توانند همانند آرمور ۲۸ اولترا، از این گوشی نیز در دماهای ۳۰- تا ۵۵+ درجه‌ی سانتیگراد بدون مشکل استفاده کنند.

دستگاه کوچک موردبحث از یک دوربین حرارتی با رزولوشن ۱۶۰ در ۱۲۰ پیکسل و نرخ ۲۵ هرتز (میدان دید ۵۷ درجه) برخوردار است که برای استفاده از آن به برنامه‌ی MyFLIR Pro نیاز دارید. این دوربین حرارتی توسط دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با سنسور GN1 سامسونگ) و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی (سنسور GD1) همراهی می‌شود.

یولفون گوشی مقاوم کوچک خود را به تراشه‌ی دایمنسیتی 6300، همراه با ۸ گیگابایت رم LPDDR4X (با حداکثر ۸ گیگابایت رم مجازی) و ۲۵۶ حافظه‌ی داخلی UFS 2.2 مجهز کرده است. اسلات‌های هیبریدی این گوشی را یا می‌توان برای دو سیم‌کارت نانو مورداستفاده قرار داد یا از آن‌ها برای یک سیم‌کارت معمولی و یک کارت حافظه‌ی microSD استفاده کرد.

وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی یولفون آرمور مینی 20T پرو نیز برعهده‌ی یک باتری ۶٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی (۲۴ وات‌ساعت) با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۳ واتی، شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۵ واتی است.

از سایر ویژگی‌های این گوشی جان‌سخت باید به پشتیبانی آن از اتصال وای‌فای ۴، 5G، بلوتوث ۵٫۲، همراه با NFC، فرستنده‌ی مادون قرمز و حتی گیرنده‌ی رادیو FM (بدون نیاز به هدفون) اشاره کرد.

هر دو گوشی مذکور برای عرضه در پاییز امسال برنامه‌ریزی شده‌اند و به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 14 راهی بازار خواهند شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *