جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

هواوی به‌زودی از خودرو الکتریکی آیتو M9 و گوشی تاشو سه‌گانه خود رونمایی خواهد کرد!

تاریخ رونمایی از اولین گوشی تاشو با نمایشگر سه‌گانه جهان مشخص شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی هواوی ضمن انتشار یک پوستر و تیزر تبلیغاتی از برگزاری یک “مراسم بزرگ” برای رونمایی از جدیدترین محصولات خود در تاریخ 10 سپتامبر (20 شهریور) خبر داد. با نگاهی دقیق‌تر به پوستر زیر یک تصویر مبهم به فرم Z که انتظار می‌رود همان گوشی تاشو با نمایشگر سه‌گانه (دو لولا) هواوی باشد، توجه ما را به خود جلب می‌کند. در صورت صحت این گمانه‌زنی، به‌نظر می‌رسد مدیرعامل هواوی به قول خود برای رونمایی از این گوشی تاشو منحصربه‌فرد در ماه سپتامبر جامه عمل خواهد پوشاند. با این حال از آنجایی که هواوی تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با این دستگاه را اعلام نکرده است، نمی‌توان حدس زد که آیا این کمپانی در این مراسم از نسخه نهایی گوشی تاشو سه‌گانه خود رونمایی خواهد کرد یا تنها با استفاده از یک پروتوتایپ (نمونه اولیه) یک کانسپت اولیه از آن را به نمایش خواهد گذاشت!

هواوی به‌زودی از خودرو الکتریکی آیتو M9 و گوشی تاشو سه‌گانه خود رونمایی خواهد کرد!

علاوه بر این، با توجه به ویدیو تبلیغاتی ذیل به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد در این مراسم از یک نسخه نرمال (5 صندلی) از خودروی الکتریکی «آیتو (Aito) M9» نیز رونمایی کند. این خودروی پرچم‌دار SUV، حاصل همکاری هواوی و کمپانی خودروسازی سرس (Seres) بوده که هواوی مسئولیت تجهیز داشبورد آن به «سیستم‌عامل HarmonyOS، دستیار صوتی سلیا (Celia)، سنسورهای LiDAR (حسگرهای اسکن لیزری و سه‌بعدی برای تشخیص فاصله خودرو با سایر خودروها)، سنسورهای احراز هویت بیومتریک (تشخیص چهره برای روشن کردن خودرو) و سایر سنسورهای حائز اهمیت» را بر عهده داشته است.

در نهایت پیش‌بینی می‌شود هواوی در این مراسم از ساعت‌های هوشمند هواوی واچ GT 5 و هواوی واچ D2 مجهز به سخت‌افزارهای به‌روزشده TruSense نیز رونمایی کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *