جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی S25 اولترا احتمالاً باریک‌تر و سبک‌تر از آیفون 16 پرو مکس خواهد بود!

گلکسی S25 اولترا احتمالاً باریک‌تر و سبک‌تر از آیفون 16 پرو مکس خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شایعات پیرامون گلکسی S25 اولترا سامسونگ مدت‌هاست که از طراحی متفاوت این گوشی نسبت به نسل قبلی آن خبر می‌دهند. تصاویری که اخیراً از گوشی موردبحث به بیرون کرده‌اند نیز به این گمانه‌زنی‌ها قوت می‌بخشند. این در حالی است که طبق ادعاهای جدید اکانت افشاگری معروف Ice Universe در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو، پرچم‌دار بعدی سامسونگ باریک‌تر و سبک‌تر از گوشی‌های آیفون 16 پرو مکس و پیکسل 9 پرو XL گوگل خواهد بود.

اگرچه در حال حاضر از ابعاد دقیق آیفون 16 پرو مکس خبر نداریم و باید منتظر رویداد رونمایی رسمی آن در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) باشیم، گوشی پیکسل 9 پرو XL اندکی پیش با ضخامت ۸٫۵ میلی‎متر و وزن ۲۲۱ گرم معرفی شد. در مقام مقایسه، ضخامت گلکسی S24 اولترا برابر با ۸٫۶ میلی‌متر و وزن آن معادل ۲۳۲ گرم است.

با در نظر گرفتن این ارقام، می‌توان انتظار داشت که ضخامت گلکسی S25 اولترا در بیشترین حالت به ۸٫۴ میلی‌متر و وزن آن به ۲۲۰ گرم یا کمتر برسد. این افشاگر چینی همچنین مدعی شده است که گلکسی اس 25 اولترا نه‌تنها وزن و ضخامت کمتری در مقایسه با دو دستگاه مذکور خواهد داشت، بلکه در هر دو زمینه نسبت به سایر گوشی‌های پرچم‌دار اولترا که به‌زودی معرفی خواهند شد نیز برتری دارد.

به این ترتیب، انتظار می‌رود گلکسی S25 اولترا از گوشی‌هایی مانند اوپو فایند X8 اولترا، شیائومی 15 اولترا و ویوو X200 اولترا که طی ماه‌های آتی رونمایی می‌شوند، باریک‌تر و سبک‌تر باشد و طراحی هیجان‌انگیزی را ارائه دهد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *