جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اوپو هم گوشی سه‌بار تاشو می‌سازد؛ رونمایی از طرح مفهومی!

اوپو هم گوشی سه‌بار تاشو می‌سازد؛ رونمایی از طرح مفهومی!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگرچه گوشی‌های تاشو بیش از ۶ سال است که بخشی از بازار را به خود اختصاص داده‌اند و دائماً در حال تحول هستند، اما به نظر می‌رسد گوشی‌های سه‌بار تاشو به‌زودی موج جدیدی را در این بازار به راه خواهند انداخت. مدتی پیش تصاویری از گوشی تاشو هواوی و شایعاتی از دستگاه شیائومی با نمایشگر سه‌گانه به بیرون درز کرد و اخیراً نیز با طرح مفهومی برند تکنو از محصول مشابهی نیز آشنا شدیم. اکنون نوبت به برند اوپو رسیده است تا از طرح گوشی تاشو خود با دو لولا پرده بردارد.

ژو ییبائو، مدیر محصول گوشی‌های سری «اوپو فایند»، تصویری از گوشی تاشو این برند با نمایشگر سه‌تکه را به اشتراک گذاشت. با توجه به این تصویر، به نظر می‌آید گوشی تاشو موردبحث از دو لولا و صفحه‌نمایش اصلی تقریباً بدون حاشیه، همراه با پنل پشتی چرمی برخوردار است. از طرف دیگر، این گوشی ظاهراً نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ای از رابط کاربری ColorOS را با نوار وظیفه و ویجت‌های بزرگ اجرا می‌کند. متأسفانه اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی این گوشی در حال حاضر در دسترس نیست.

اوایل سال جاری بود که برخی از گزارشات به احتمال وداع اوپو و ویوو با بازار گوشی‌های تاشو خبر می‌دادند، اما اوپو ضمن تکذیب چنین شایعاتی، اعلام کرد که همچنان به تولید گوشی‌های تاشدنی ادامه خواهد داد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *