جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر رندر جدید ریلمی GT7 پرو از طراحی متمایز این دستگاه حکایت دارند!

تصاویر رندر جدید ریلمی GT7 پرو از طراحی متمایز این دستگاه حکایت دارند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه در ماه ژوئن برخی از مشخصات کلیدی ریلمی GT7 پرو به بیرون درز کرد، روز گذشته یک تصویر رندر فاش‌شده از این دستگاه، اطلاعات بیشتری در رابطه با طراحی ظاهری این گوشی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ریلمی در طراحی قاب پشتی ریلمی جی تی 7 پرو از طراحی نسل‌های پیشین این سری مانند ریلمی GT5 پرو با جزیره دوربین مرکزی و دایره‌ای‌شکل فاصله گرفته و آن را به سمت سبک طراحی شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو با جزیره دوربین مربعی‌شکل در گوشه سمت چپ قاب سوق داده است.

تصاویر رندر جدید ریلمی GT7 پرو از طراحی متمایز این دستگاه حکایت دارند!

در سایر مشخصات سخت‌افزاری، انتظار می‌رود ریلمی GT7 پرو دارای یک صفحه‌نمایش چهارطرف خمیده (توسعه‌یافته‌شده توسط کمپانی BOE) با رزولوشن 1.5K باشد و عملکرد خود را با استفاده از تراشه «اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام»، رم حداکثر «16 گیگابایتی» و فضای ذخیره‌سازی حداکثر «1 ترابایتی» به نمایش بگذارد.

در بخش تنظیمات دوربین نیز احتمال می‌رود ریلمی «سنسور LYT-600 سونی» را برای دوربین تله‌فوتو پریسکوپ با زوم اپتیکال 3 برابری این دستگاه در نظر گرفته باشد. همچنین برخی از گزارشات به بهره‌مندی این دستگاه از یک باتری «6000 میلی‌آمپر ساعتی» با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی با سرعت «100 واتی» اشاره دارند. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شود پرچم‌دار آتی ریلمی از استاندارد IP68 و IP69 پشتیبانی کرده و در برابر «رطوبت، گرد و غبار» نیز مقاوم باشد.

در نهایت به نظر می‌رسد ریلمی از این گوشی پرچم‌دار در بازه زمانی میان ماه‌های اکتبر و دسامبر (نیمه دوم آبان تا نیمه اول دی‌ماه) رونمایی کند. این در حالی است که این کمپانی تاکنون هیچگونه جزئیات بیشتری در رابطه با قصد خود برای عرضه ریلمی GT7 پرو در سطح جهانی را اعلام نکرده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *