جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی هم مانند هواوی در حال ساخت گوشی تاشو با دو لولا است!

شیائومی هم مانند هواوی در حال ساخت گوشی تاشو با دو لولا است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

این روزها اخبار و تصاویری منتشر شده مبنی بر اینکه هواوی در حال ساخت یک گوشی جاه‌طلبانه‌ی سه‌بار تاشو (تری فولد) است، اما به نظر می‌رسد این غول فناوری چینی تنها شرکتی نخواهد بود که تا چند ماه آینده یک گوشی تاشو جدید با دو لولا را معرفی می‌کند. طبق گفته‌های یکی از منابع آگاه، شیائومی نیز در مراحل نهایی ساخت چنین محصولی قرار دارد.

اگرچه در حال حاضر مدرک قابل اعتمادی برای اثبات در دست ساخت بودن این گوشی تری فولد در دسترس نیست، اما این منبع تا به حال سابقه‌ی درخشانی در فاش کردن اطلاعات محرمانه داشته است و می‌توان انتظار صحت داشتن ساخت گوشی تاشو با دو لولا توسط شیائومی را نیز داشت. این افشاگر همچنین مدعی شده است که دستگاه جدید شیائومی به‌عنوان بخشی از سری میکس معرفی خواهد شد و این گوشی، یا حداقل نسخه‌ی آزمایشی آن، را می‌توانیم در کنگره‌‌ی جهانی موبایل بارسلونا در فوریه ۲۰۲۵ ببینیم.

در صورتی که این شایعه صحت داشته باشد، انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری درباره‌ی این گوشی تاشو در ماه‌های آتی به بیرون درز کند. چندین ماه با رویداد MWC 2025 فاصله داریم و شیائومی به‌تازگی از دو گوشی تاشو جدید خود رونمایی کرده است. از این رو، بعید است که این کمپانی به این زودی‌ها از گوشی سه‌بار تاشو پرده بردارد و فرصت درخشش در بازار را از شیائومی میکس فلیپ و شیائومی میکس فولد 4 بگیرد. با این حال، شیائومی احتمالاً تا اواخر سال و نزدیک به کریسمس تبلیغات چنین محصول هیجان‌انگیزی را شروع خواهد کرد.

گوشی تاشو با نمایشگر سه‌گانه که ظاهراً به‌شکل حرف Z انگلیسی تا می‌شود، در دستان ریچارد یو، مدیرعامل بخش تجارت مصرف‌کننده‌ی هواوی، رؤیت شد و وی وعده داد که در ماه سپتامبر (اواسط شهریور تا اوایل مهر ماه) از این محصول رونمایی خواهد شد. با این وجود، ممکن است که عرضه‌ی اولیه‌ی این گوشی تاشو تنها مخصوص بازار چین باشد و به‌طور آزمایشی و محدود آغاز شود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *