جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی خوش‌قیمت موتو G45 با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

گوشی خوش‌قیمت موتو G45 با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی موتورولا بعد از چندین نسل وقفه، سرانجام به سری موتو G4x خود بازگشت و یک گوشی جدید به نام «موتو G45» را به‌صورت رسمی معرفی کرد. این گوشی که با پشتیبانی از شبکه‌ی 5G و در سه رنگ روشن و جذاب عرضه می‌شود، تنها حدود ۱۵۰ دلار قیمت دارد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های جدیدترین گوشی برند موتورولا، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات گوشی موتو G45

موتو G45، همانند موتو G85، به تراشه‌ی اسنپدراگون 6s نسل 3 با هسته‌های قدرتمندی با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز مجهز است که توسط ۴ یا ۸ گیگابایت رم و تنها ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراهی می‌شود. کاربران در صورت تمایل می‌توانند با استفاده از اسلات کارت حافظه‌ی microSD، فضای ذخیره‌سازی موتو G45 را افزایش دهند.

گوشی خوش‌قیمت موتو G45 با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و محافظ گوریلا گلس 3 بهره می‌برد. حفره‌ پانچ واقع روی نمایشگر نیز از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. از سوی دیگر، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی موتو G45 به چشم می‌خورد.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی گوشی خوش‌قیمت موتورولا، رنگ‌های جذاب آن است. این برند با همکاری Pantone، موتو‌ G45 را در سه رنگ زیبای آبی، سبز و قرمز (یا ویوا مگنتا که به‌عنوان رنگ سال ۲۰۲۳ از سوی Pantone معرفی شده بود)، برای خرید در دسترس قرار می‌دهد. تمامی نسخه‌های گوشی جدید موتورولا همچنین از پنل‌های پشتی با چرم وگان و NFC زیر پنل برخوردارند.

گوشی خوش‌قیمت موتو G45 با نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

موتورولا گوشی موتو‌ G45 را به یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز کرده است و آن را همراه با یک شارژر ۲۰ واتی TurboPower به بازار می‌آورد. این گوشی همچنین به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را بدون برنامه‌های اضافی (Bloatware) اجرا می‌کند. از سایر ویژگی‌های قابل توجه‌ی موتو G45 باید به برخورداری آن از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از رادیو FM اشاره کرد.

گوشی موتو G45 با قیمت پایه‌ی ۱۰,۹۹۹ روپیه (حدود ۱۳۰ دلار) برای نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه‌ی دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱۲,۹۹۹ روپیه (تقریباً ۱۵۵ دلار) راهی بازار خواهد شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *