جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ماکت‌های اولیه گلکسی S25 اولترا گوشه‌های گردتر آن را به تصویر می‌کشند!

ماکت اولیه گلکسی S25 اولترا گوشه‌های گردتر آن را به تصویر می‌کشد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در طی سال‌های اخیر سامسونگ همواره طراحی پایه نسبتاً یکسانی را برای گوشی‌های سری گلکسی S خود در نظر گرفته است و با اعمال برخی تغییرات کوچک سعی کرده ظاهر گوشی‌های پرچم‌دار خود را بر اساس شاخص‌های ارگونومیک بهبود دهد. در حالیکه آخرین مدل اولترا سری گلکسی S، یعنی گلکسی S24 اولترا، طراحی نسبتاً برازنده و درخوری دارد، با این حال گوشه‌های تیز این دستگاه می‌توانند در هنگام استفاده کمی برای کاربران اذیت‌کننده باشند. اکنون با توجه به اظهارات حساب کاربری Ice Universe (افشاءکننده مشهور و منتقد محصولات سامسونگ) در شبکه اجتماعی X، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد کمی از طراحی ثابت پرچمداران خود فاصله گرفته و ظاهر متمایزتری را برای گلکسی S25 اولترا در نظر بگیرد!

ماکت‌های اولیه گلکسی S25 اولترا گوشه‌های گردتر آن را به تصویر می‌کشند!

با دقت بیشتر به تصاویر منتشرشده از ماکت‌های گلکسی S25 اولترا به نظر می‌رسد این دستگاه گوشه‌های «90 درجه‌ای» و «تیز» نسل قبلی را به ارث نبرده است. همچنین به گفته Ice Universe طراحی ظاهری این مدل به طراحی گلکسی S24 (نسخه وانیلی/ استاندارد) و گلکسی S24 پلاس نزدیک‌تر خواهد بود و قاب پشتی و جلویی آن نیز کمی صاف و یک‌دست‌تر خواهند شد. با این حال احتمال می‌رود این طراحی «کمی نامتقارن» باشد و سامسونگ با گردتر کردن قاب پشتی، بر روی شاخص‌های ارگونومیک و راحتی هر چه بیشتر کاربران این دستگاه تمرکز بیشتری داشته باشد.

در سمت راست تصویر بالا، مقایسه فرضی بصری میان “گلکسی S24 اولترا و گلکسی S25 اولترا” و در سمت چپ آن مقایسه میان “گلکسی S25 اولترا و آیفون 16 پرو مکس” احتمالی را مشاهده می‌کنید. در حالیکه در مقایسه اول تفاوت میان طراحی ظاهری گوشه‌های دو نسل اخیر و آتی از پرچم‌داران سامسونگ غیرقابل انکار است، اما در هنگام مقایسه پرچم‌داران آتی سامسونگ و اپل به نظر می‌رسد گوشه‌های گلکسی S25 اولترا همچنان نسبت به آیفون 16 پرو مکس مستطیلی‌شکل و تیز است!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *