جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات احتمالی سری ایتل A50 به بیرون درز کرد

مشخصات احتمالی سری ایتل A50 به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به نظر می‌رسد برند ایتل (itel) قصد رونمایی از نسل جدید گوشی‌های اقتصادی خود را دارد. این کمپانی ظاهراً می‌خواهد با سری ایتل A50 بخش گسترده‌ای از بازار را هدف قرار دهد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های احتمالی ایتل‌ A50، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات احتمالی سری ایتل A50

طبق گزارش جدید سایت FoneArena، گوشی ایتل A50 از یک نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD بهره می‌برد. طراحی این گوشی مقرون‌به‌صرفه به ایتل‌ A70 شباهت خواهد داشت و ایتل‌ A50 در رنگ‌های مشکی، طلایی، آبی و سبز در دسترس قرار خواهد گرفت. پنل پشتی گوشی جدید ایتل نیز از دو دوربین و یک ماژول فلاش LED میزبانی می‌کند.

از آن‌جایی که طراحی ظاهری ایتل‌ A50 احتمالاً به سری A70 شباهت زیادی دارد، ممکن است این گوشی جدید از نظر مشخصات نیز شبیه به A70 باشد. گزارش مذکور همچنین اشاره کرده است که ظاهراً ایتل نمایشگر گوشی A50 را تا ۱۰۰ روز پس از عرضه گارانتی می‌کند. این احتمال نیز وجود دارد که ایتل‌ A50 در نهایت با قیمت رقابتی ۷٬۰۰۰ روپیه (حدود ۸۳ دلار) به بازار راه یابد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا گوشی‌های جدید این برند از اتصال 4G یا 5G پشتیبانی خواهند کرد یا خیر. با این حال، بازه‌ی قیمتی احتمالی ایتل‌ A50 از پشتیبانی این گوشی از شبکه‌ی LTE حکایت می‌‎کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *