جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ویوو V40 و V40 پرو با باتری پرظرفیت و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی رونمایی شدند

ویوو V40 و V40 پرو با باتری پرظرفیت و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی رونمایی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند ویوو سرانجام از گوشی‌های V40 و V40 پرو خود رونمایی کرد. این دو گوشی جدید اولین مدل‌های سری V ویوو هستند که از لنزهای زایس (Zeiss) استفاده می‌کنند. برای آشنایی با ویژگی‌ها و مشخصات چشمگیر گوشی‌های قاتل پرچم‌دار ویوو V40 و ویوو V40 پرو، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ویوو V40 پرو

ویوو V40 و ویوو V40 پرو با باتری پرظرفیت و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی رونمایی شدند

گوشی ویوو وی 40 پرو از یک نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد با رزولوشن +FHD، حداکثر روشنایی ۴٬۵۰۰ نیت، پشتیبانی از استاندارد +HDR10 و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این گوشی به تراشه‌ی دایمنسیتی 9200 پلاس مدیاتک، همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است. انرژی ویوو V40 پرو نیز توسط یک باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی تأمین می‌شود.

این مدل به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری Funtouch OS ویوو اجرا می‌کند. دوربین اصلی V40 پرو از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX921 سونی با لنزهای زایس بهره می‌گیرد. این گوشی همچنین از یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX816 سونی و زوم اپتیکال دو برابری برخوردار است. یک حلقه‌ی نور هوشمند Aura Light نیز در پنل پشتی ویوو V40 پرو به چشم می‌خورد و پنل جلویی از یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. از سایر ویژگی‌های برجسته‌ی این گوشی باید به بهره‌مندی آن از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بدنه‌ی باریک با ضخامت ۷٫۵۸ میلی‌متری و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب اشاره کرد.

ویوو V40 پرو در رنگ‌های خاکستری و آبی، با کانفیگ‌های زیر به فروش می‌رسد:

  • نسخه‌ی دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۴۹٬۹۹۹ یوان (حدود ۵۹۶ دلار)
  • نسخه‌ی دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۵۵٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۶۶۷ دلار)

مشخصات ویوو V40

ویوو V40 و ویوو V40 پرو با باتری پرظرفیت و دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی رونمایی شدند

گوشی ویوو V40 دارای یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی امولد با رزولوشن 1.5K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۴٬۵۰۰ نیت و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ است. گوشی جدید برند ویوو از تراشه‌ی اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام، همراه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. وظیفه‌ی تأمین انرژی ویوو وی 40 نیز برعهده‌ی یک باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی قرار دارد.

این گوشی به‌صورت پیش‌فرض رابط کاربری Funtouch OS مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند. ویوو وی 40 به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لنز زایس و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، در کنار یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. سایر ویژگی‌های قابل‌توجه‌ این گوشی شامل مواردی مانند حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلوتوث ۵٫۴، بدنه‌ی باریک با ضخامت ۷٫۵۸ میلی‌متری و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار می‌شود.

ویوو V40 در سه رنگ خاکستری، بنفش و آبی، با کانفیگ‌های زیر راهی بازار خواهد شد:

  • نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۳۴٬۹۹۹ یوان (حدود ۴۱۷ دلار)
  • نسخه‌ی مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۳۶٬۹۹۹ یوان (حدود ۴۴۰ دلار)

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *