جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی ارزان قیمت گلکسی F14 فورجی سامسونگ معرفی شد

گوشی ارزان قیمت گلکسی F14 فورجی سامسونگ معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی گلکسی F14 فورجی سامسونگ که دفترچه راهنمای آن در اوایل سال ۲۰۲۴ در وب‌سایت هندی این کمپانی آپلود شده بود، سرانجام به‌صورت رسمی معرفی و راهی بازار شد.

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ به تراشه‌ی اسنپدراگون 680، همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقاء مجهز است. گلکسی F14 فورجی از یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی LCD با رزولوشن ۱٬۰۸۰ در ۲٬۴۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. این گوشی همچنین از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، همراه با دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

انرژی گلکسی‌ F14 فورجی سامسونگ توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تأمین می‌شود، اما سامسونگ شارژری را در داخل بسته‌بندی این محصول قرار نداده است. از سایر ویژگی‌های مدل 4G گوشی گلکسی F14 نیز باید به برخورداری آن از یک حسگر اثر انگشت کناری، یک جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و تنها یک اسپیکر اشاره کرد.

این گوشی به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را با رابط کاربری One UI 6.1 اجرا می‌کند. ابعاد گلکسی‌ F14 فورجی سامسونگ برابر با ۱۶۸ در ۷۸ در ۹ میلی‌متر و وزن آن معادل ۱۹۴ گرم است.

مدل 4G گوشی گلکسی F14 در دو رنگ نقره‌ای و سبز نعنایی و با قیمت ۸٬۹۹۹ روپیه (حدود ۱۰۸ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *