جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی رنو 12F فورجی با تراشه اسنپدراگون 685 و 8 گیگابایت رم معرفی شد

گوشی اوپو رنو 12F فورجی با 8 گیگابایت رم معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند اوپو چند هفته پیش از گوشی میان‌رده‌ی رنو 12F فایوجی با تراشه‌ی دایمنسیتی 6300، نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد و اکنون نوبت به معرفی نسخه‌ی فورجی این گوشی با نام کامل «اوپو رنو 12F فورجی» (Oppo Reno12 F 4G) رسیده است. برای آشنایی با مشخصات گوشی جدید اوپو، با اِروتِک همراه باشید.

اوپو رنو 12F فورجی برخلاف مدل فایوجی، به تراشه‌ی اسنپدراگون 685 کوالکام مجهز شده است. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه‌ی فورجی همچنین به‌جای پشتیبانی از استاندارد بلوتوث ۵٫۳ که در مدل فایوجی دیده می‌شود، از استاندارد بلوتوث ۵٫۰ پشتیبانی می‌کند. در کنار دو رنگ نارنجی و سبز، این نسخه با رنگ خاکستری نیز به بازار می‌آید.

گوشی رنو 12F فورجی با تراشه اسنپدراگون 685 و 8 گیگابایت رم معرفی شد

سایر مشخصات این دو نسخه تفاوتی با یکدیگر ندارند و رنو 12F فورجی همانند همتای 5G خود از صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی اولد و دوربین‌های ۵۰، ۸ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. انرژی این محصول توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۵ واتی SuperVOOC تأمین می‌شود. جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی اوپو نیز بار دیگر به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را با رابط کاربری ColorOS 14.0.1 اجرا می‌کند و کاربران به قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی اوپو مانند خلاصه‌سازی متون، دستیار نویسندگی و دستیار صوتی دسترسی خواهند داشتند.

اوپو در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه‌ی گوشی رنو 12F فورجی را به اشتراک نگذاشته است، اما انتظار می‌رود که این اطلاعات نیز به‌زودی اعلام شوند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *