جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ

عملکرد گوشی تاشو میکس فلیپ شیائومی در بازی های پابجی و گنشین ایمپکت چگونه است؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی میکس فلیپ که امروز به‌طور رسمی رونمایی خواهد شد، یکی از اولین گوشی‌های تاشو صدفی مجهز به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 به است. از این رو، بسیاری از کاربران درباره‌ی عملکرد این گوشی تاشو در بازی‌های سنگین و گرافیکی کنجکاوند و می‌خواهند بداند که آیا اندازه‌ی جمع‌وجور این محصول بر عملکرد آن تأثیر قابل لمسی می‌گذارد یا خیر.

اگرچه برای اطلاع از عملکرد گوشی‌ها در بازی‌های ویدیویی مختلف معمولاً باید تا مدتی پس از رونمایی رسمی صبر کرد، اما این‌بار اکانت افشاگری شناخته‌شده Digital Chat Station بنچمارک‌ها و عملکرد گیمینگ گوشی شیائومی میکس فلیپ را قبل از معرفی به اشتراک گذاشته است.

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ با تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 3، ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی UFS 4.0 موفق به کسب امتیاز چشمگیر ۱٫۹۱ میلیون در بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) شد. این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ ۶ (Geekbench 6) نیز به امتیاز تک‌هسته‌ای ۲٬۱۲۳ و امتیاز چندهسته‌ای ۶٬۵۱۲ دست پیدا کرد تا از این نظر در میان گوشی‌های پرچم‌دار بازار قرار بگیرد.

عملکرد این گوشی تاشو در بازی‌ها نیز قابل توجه است؛ شیائومی میکس فلیپ می‌تواند بازی Honor of Kings را با مصرف ۲٫۹ وات، با گرافیک بالا (High) و نرخ ۱۱۹٫۸ فریم بر ثانیه اجرا کند. از طرف دیگر، گوشی تاشو جدید شیائومی در بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) با مصرف ۲٫۳ وات به نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ی پایداری دست یافت و قادر به حفظ این نرخ در جریان گیم‌پلی بود.

با این حال، شیائومی میکس فلیپ در بازی‌های گرافیکی‌تری مانند گنشین ایمکپت (Genshin Impact) و حتی با وجود فعال بودن فناوری افزایش نرخ فریم، به‌طور میانگین در رزولوشن 720p توانست نرخ ۵۹٫۵ فریم بر ثانیه را با مصرف ۴٫۸ وات ارائه دهد. این افشاگر به کاربرانی که تمایل به تجربه‌ی گنشین ایمپکت با تنظیمات گرافیکی بالاتر را دارند، پیشنهاد می‌کند که از گیره‌ی خنک‌کننده‌ی مناسب بهره بگیرند.

با توجه به مشخصاتی که تاکنون توسط شیائومی به‌صورت رسمی اعلام شده است، میکس فلیپ از یک نمایشگر خارجی ۴٫۰۱ اینچی با رزولوشن 1.5K و روشنایی ۱٬۶۰۰ نیت بهره می‌برد. نمایشگر کاور این گوشی تاشو نیز حاشیه‌های برابر و با لبه‌های خمیده‌ای دارد که توسط لایه‌ی دراگون کریستال گلس (Dragon Crystal Glass)‌ شیائومی محافظ می‌شود. نمایشگر خارجی گوشی تاشدنی موردبحث همچنین از کیبوردهای با اندازه‌ی کامل پشتیبانی می‌کند.

علاوه‌ بر این، امکان برقراری تماس بدون باز کردن گوشی نیز وجود دارد و شیائومی دستگاه تاشو صدفی موردانتظار خود را به یک باتری ۴٬۷۸۰ میلی‌آمپرساعتی و دو دوربین با لنزهای Leica Summilux مجهز کرده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *