جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر مجیک Vs3 معرفی شد؛ ضخیم‌تر، اما ارزان‌تر از مجیک V3!

آنر مجیک Vs3 معرفی شد؛ ضخیم‌تر، اما ارزان‌تر از مجیک V3!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آنر همزمان با رونمایی از آنر مجیک V3، که حالا باریک‌ترین گوشی تاشو جهان به حساب می‌آید، از آنر مجیک Vs3 نیز رونمایی کرد. اگرچه این گوشی تاشدنی کمی ضخیم‌تر از مجیک وی 3 است، اما ضخامت نسخه‌ی مشکی‌رنگ آن (Velvet Black) در حالت تاشده همچنان به ۹٫۷ میلی‌متر و در حالت بازشده به ۴٫۶۵ میلی‌متر می‌رسد تا حتی ۰٫۱ میلی‌متر هم باریک‌تر از آنر مجیک V2 سال گذشته باشد! وزن این نسخه از گوشی آنر مجیک Vs3 تنها ۲۲۹ گرم است، در حالی که سایر نسخه‌های آن وزنی معادل ۲۳۱ گرم دارند.

آنر مجیک Vs3 معرفی شد؛ ضخیم‌تر، اما ارزان‌تر از مجیک V3!

علی‌رغم قیمت ارزان‌تر آنر مجیک وی اس 3 نسبت به مجیک وی 3، این گوشی تاشو به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز است. آنر مجیک Vs3 از نمایشگر خارجی ۶٫۴۳ اینچی اولد با رزولوشن ۱٬۰۶۰ در ۲٬۳۷۶ پیکسلی و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد و از نمایشگر اصلی ۷٫۹۲ اینچی با رزولوشن ۲٬۳۴۴ در ۲٬۱۵۶ پیکسل و نسبت تصویر ۹٫۷۸:۹ استفاده می‌کند. هر دو نمایشگر نیز از تنظیم نور به روش PWM با فرکانس ۳٬۸۴۰ هرتز و حالت محافظت از چشم با دیفوکوس (Defocus) پشتیبانی می‌کنند.

گوشی تاشو آنر مجیک Vs3 به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را با رابط کاربری MagicOS 8 اجرا می‌کند. آنر مجیک وی اس 3 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۴۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری است. هر دو نمایشگر اصلی و خارجی گوشی موردبحث نیز میزبان دوربین‌های سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مشابه هستند. علاوه‌ بر این، انرژی گوشی آنر مجیک وی اس 3 توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی تأمین می‌شود.

آنر مجیک Vs3 در سه رنگ مشکی، سفید و سبز و با ۳ کانفیگ زیر به فروش می‌رسد:

  • نسخه‌ی مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۶٬۹۹۹ یوان (حدود ۹۶۵ دلار)
  • نسخه‌ی مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۷٬۶۹۹ یوان (حدود ۱٬۰۶۰ دلار)
  • نسخه‌ی مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۸٬۶۹۹ یوان (حدود ۱٬۲۰۰ دلار)

گوشی آنر مجیک Vs3 در حال حاضر تنها روانه‌ی بازار چین شده است و باید منتظر عرضه‌ی آن در بازارهای جهانی ماند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *