جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی آیکو نئو 9 اس پرو پلاس با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی شد

گوشی آیکو نئو 9 اس پرو پلاس با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی آیکو نئو 9 اس پرو پلاس (+iQOO Neo9S Pro) به‌صورت رسمی رونمایی شد. همان‌طور که از نام طولانی این گوشی می‌توان حدس زد، مدل پرو پلاس نسبت به آیکو نئو 9S پرو از مشخصات بهتری بهره می‌برد و به‌جای چیپست دایمنسیتی 9300 پلاس، به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز است. آیکو نئو 9 اس پرو پلاس نیز همانند مدل پرو با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی راهی بازار می‌شود.

تغییر قابل توجه‌ی دیگر این گوشی نسبت به آیکو نئو 9S پرو، برخورداری آن از یک باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که بهبودی ملموس را نسبت به باتری ۵٬۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی مدل پرو نشان می‌دهد. گوشی آیکو نئو 9S پرو پلاس همچنان از سرعت شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند اما شارژدهی بیشتری را در مقایسه با مدل پرو ارائه خواهد داد. دوربین اصلی این گوشی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی کمی بزرگتر (۱/۱٫۵۶ اینچی) سفارشی‌سازی‌شده‌ی IMX921 با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره می‌گیرد.

سایر مشخصات این گوشی و آیکو نئو 9S پرو تفاوتی با یکدیگر ندارند؛ آیکو نئو 9S پرو پلاس نیز از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی اولد LTPO با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، در کنار دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است و اندروید 14 را با رابط کاربری OriginOS 4 اجرا می‌کند.

آیکو نئو 9 اس پرو پلاس با رنگ‌های سفید، مشکی و آبی-سفید از تاریخ ۱۶ جولای (۲۶ تیر) در چین عرضه خواهد شد. کانفیگ پایه‌ی این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۲٬۹۹۹ یوان (حدود ۴۱۲ دلار) قیمت دارد. این در حالی است که بهترین نسخه‌ی آیکو نئو 9S پرو پلاس با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی، با قیمت ۴٬۰۹۹ یوان (تقریباً ۵۶۴ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *