جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ 6 پیش از آغاز المپیک 2024 پاریس رونمایی شد

نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ 6 پیش از آغاز المپیک 2024 پاریس رونمایی شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ روز گذشته و در مراسم گلکسی آنپکد خود، ضمن معرفی گوشی‌های تاشو سری “گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6“، از یک نسخه انحصاری گلکسی زد فلیپ 6 برای المپیک 2024 پاریس نیز رونمایی کرد. این نسخه از منظر مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، کاملاً مشابه با نسخه استاندارد بوده و تنها از طراحی ظاهری متفاوتی بهره می‌برد.

نسخه المپیکی گلکسی زد فلیپ 6 پیش از آغاز المپیک 2024 پاریس رونمایی شد

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد با اهداء این نسخه انحصاری به تمامی ورزشکاران حاضر در المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس، به همکاری سه‌دهه‌ای خود با کمیته بین‌المللی المپیک ادامه دهد. در حالیکه اهداء نسخه‌های سفارشی‌سازی‌شده از گوشی‌های سری گلکسی به ورزشکاران المپیک از سال 2016 میلادی (المپیک ریو) آغاز شد، اما این نخستین باری است که سامسونگ یکی از جدیدترین محصولات خود را پیش از عرضه رسمی، به ورزشکاران این مسابقات هدیه می‌کند.

به گفته استفانی ژوی (رئیس بازاریابی Mobile Experience Business سامسونگ)، این هدیه علاوه بر فراهم‌سازی یک بستر مناسب برای برقرارسازی مکالمات معنادار و ایجاد دوستی میان ورزشکاران (از طریق قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی گلکسی نظیر ترجمه زنده و ..) می‌تواند به‌صورت بالقوه خاطراتی زیبا را نیز برای ورزشکاران حاضر در این مسابقات رقم بزند.

نسخه المپیکی گلکسی زد فلیپ 6 پیش از آغاز المپیک 2024 پاریس رونمایی شد

این نسخه با طراحی ظاهری به رنگ «طلایی» مات، در قاب پشتی خود به «نشان المپیک (5 حلقه درهم‌رفته) و نشان تجاری سامسونگ» مزین می‌باشد. همچنین سامسونگ برای بهبود هرچه بیشتر تجربه کاربری ورزشکاران در زمان برگزاری مسابقات المپیک، تمامی نسخه‌های المپیک گلکسی زد فلیپ 6 را همراه با یک سیم‌کارت الکترونیکی با 100 گیگابایت داده تلفن‌همراه (با پشتیبانی از شبکه 5G) که توسط شرکت Orange و با همکاری IDFM ارائه شده است، به ورزشکاران اهداء می‌کند. لازم به ذکر است، سامسونگ یک قاب محافظ شفاف را نیز در جعبه این نسخه گنجانده است.

علاوه بر این، برخی از اپلیکیشن‌های کاربردی و محبوب از جمله اپلیکیشن Athlete 365 (اپلیکیشن رسمی المپیک 2024 پاریس که اساساً یک رسانه اجتماعی منحصربه‌فرد برای ورزشکاران است) و اپلیکیشن Transport Accred به‌صورت پیش‌فرض بر روی این نسخه‌ها بارگذاری شده‌اند. همچنین سامسونگ در یک همکاری مشترک با کمپانی کوکاکولا، در اپلیکیشن کیف‌پول سامسونگ (Samsung Wallet) ضمن ارائه یک مجوز درون برنامه‌ای (از پیش بارگذاری‌شده بر روی گوشی) به کاربران اجازه می‌دهد از تمامی دستگاه‌های فروش خودکار تعبیه‌شده در سراسر دهکده المپیک و پارالمپیک به‌صورت رایگان نوشیدنی دریافت کنند. علاوه بر این سامسونگ با همکاری شرکت حمل و نقل عمومی پاریس، یک کارت برای دسترسی رایگان به حمل‌و‌نقل عمومی را نیز در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد.

نسخه المپیکی گلکسی زد فلیپ 6 پیش از آغاز المپیک 2024 پاریس رونمایی شد

نسخه المپیک گلکسی زد فلیپ 6 در زمان برگزاری بازی‌های المپیک در تمامی نمایشگاه‌ها در سراسر پاریس به نمایش گذاشته می‌شود. با این حال انتظار می‌رود که پس از پایان بازی‌ها، مشابه با رویکرد سامسونگ در عرضه نسخه‌های انحصاری گلکسی S21 (المپیک 2020 توکیو) و گلکسی زد فلیپ 3 (المپیک زمستانی 2022 پکن)، فروش این نسخه (بدون مزایای مذکور) را نیز شاهد باشیم.

ورزشکاران حاضر در المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس گوشی‌های خود را از تاریخ 18 جولای (یک هفته پیش از برگزاری مراسم افتتاحیه در رودخانه سِن) دریافت خواهند کرد. لازم به ذکر است این مراسم با استفاده از گوشی‌های گلکسی S24 اولترا از طریق شبکه اختصاصی 5G برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *