جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی تاشو آنر مجیک Vs3 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد

گوشی تاشو آنر مجیک Vs3 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه کمتر از 2 روز تا زمان رونمایی رسمی از گوشی‌های تاشو سری آنر مجیک V3 باقی مانده، روز گذشته مشخصات کلیدی و امتیازات کسب‌شده توسط مدل ارزان‌قیمت این سری، یعنی آنر مجیک Vs3، بر روی وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ (Geekbench) قرار داده شد.

در حالیکه انتظار می‌رود آنر مجیک V3 به چیپست پرچم‌دار کوالکام (اسنپدراگون 8 نسل 3) مجهز باشد، با توجه به برگه امتیاز آنر مجیک Vs3 به نظر می‌رسد آنر تراشه اندکی ارزان‌قیمت‌تر، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام، را برای این مدل در نظر گرفته باشد. لازم به ذکر است نسخه آزمایش‌شده در این بنچمارک با رم «12 گیگابایتی» و «سیستم‌عامل اندروید 14» توانست در تست تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ 6.3 به‌ترتیب به امتیازهای «2051» و «5643» دست یابد.

در حالیکه جزئیات ارائه‌شده از سوی گیک‌بنچ به موارد فوق محدود می‌شود، صفحه مشخصات محصول برای پیش‌سفارش این گوشی تاشو، پیکربندی و گزینه‌های رنگی آن را نیز در اختیار ما قرار داد. بر اساس این اطلاعات آنر مجیک Vs3 در 3 پیکربندی با فضای ذخیره‌سازی “256 گیگابایتی”، “512 گیگابایتی” و “1 ترابایتی” و در 3 گزینه رنگی «سفید، یشمی و مشکی» روانه بازار خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *