جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی و تصاویر زنده باریک‌ترین گوشی تاشو جهان، آنر مجیک V3، فاش شد

مشخصات کلیدی و تصاویر زنده آنر مجیک V3 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه در اوایل هفته جاری آنر با انتشار یک ویدیو تبلیغاتی تنها یک تصویر از زاویه بسته و چند گزینه رنگی از آنر مجیک V3 را برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشت، روز گذشته یک افشاگر حوزه تکنولوژی ضمن افشای مشخصات کلیدی این گوشی تاشو بر روی حساب کاربری خود در پیام‌رسان ویبو، برخی از تصاویر زنده این دستگاه را نیز منتشر کرد.

مشخصات کلیدی باریک‌ترین گوشی تاشو جهان!

با توجه به گزارشات اخیر به نظر می‌رسد آنر مجیک V3 در حالت بسته (تاشده) ضخامتی «9.7 میلی‌متری» دارد که این میزان «0.2 میلی‌متر» کمتر از نسل پیشین (مجیک V2) بوده و آنر مجیک V3 را به باریک‌ترین گوشی تاشو جهان بدل می‌سازد. همچنین این دستگاه با قاب فلزی و وزن «226 گرمی» خود، 5 گرم سبک‌تر از “مجیک V2” است.

به گفته این افشاگر، آنر تراشه «اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام» را برای جدیدترین گوشی تاشو خود در نظر گرفته و قصد دارد آن را با «رم حداقل 16 گیگابایتی» و «فضای ذخیره‌سازی حداکثر 1 ترابایتی» پیکربندی کند. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه در جزیره دوربین شش‌ضلعی خود به «یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS)» و «یک واحد تله‌فوتو با زوم اپتیکال 3.5 برابری» مجهز باشد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد آنر مجیک V3 از باتری با ظرفیتی بیشتر از 5000 میلی‌آمپر ساعت (احتمالاً 5200 میلی‌آمپر ساعتی) تغذیه کرده و از شارژ سیمی با سرعت «66 واتی» نیز پشتیبانی نماید. همچنین پیش‌بینی می‌شود این دستگاه به واسطه دریافت رتبه IPX8 در برابر پاشش “آب، گرد و غبار” نیز مقاوم باشد. از سایر مشخصات برجسته این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهره‌مندی از موتور ویبره خطی X-axis
  • پشتیبانی از برقرارسازی ارتباطات ماهواره‌ای
  • بهره‌مندی از اسکنر اثر انگشت (تعبیه‌شده در حاشیه کناری دستگاه)
  • پشتیبانی از شارژ بی‌سیم

مشخصات کلیدی و تصاویر زنده باریک‌ترین گوشی تاشو جهان، آنر مجیک V3، فاش شد

در نهایت انتظار می‌رود آنر مجیک V3 در تاریخ 12 جولای (22 تیر) به‌صورت رسمی رونمایی شود.

منبع: Gsmarena | Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *