جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی میان رده گلکسی A21s سامسونگ دیگر آپدیت دریافت نخواهد کرد!

گوشی میان رده گلکسی A21s سامسونگ دیگر آپدیت دریافت نخواهد کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گلکسی A21s سامسونگ، یکی از گوشی‌های محبوب سال ۲۰۲۰ است که از این پس توسط کمپانی سازنده پشتیبانی نخواهد شد. این گوشی میان‌رده که در زمان عرضه با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و دوربین‌های مناسب خود توانست به گزینه‌ای ارزان‌قیمت و جذاب در بازار تبدیل شود، با کمبودهایی مانند دقت رنگ و رزولوشن ناامیدکننده‌ی نمایشگر یا عدم پشتیبانی از استریو نیز مواجه بود.

با توجه به گزارش جدید سایت Galaxy Club، سامسونگ دیگر برنامه ندارد آپدیت جدیدی برای گلکسی A21s منتشر کند و بعد از ۴ سال به پشتیبانی از این گوشی اقتصادی پایان داده است.

سامسونگ در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ میلادی وعده‌ی پشتیبانی ۵ ساله از گوشی‌هایش را داد، اما پشتیبانی اکثر مدل‌های گلکسی در سال ۲۰۲۰ به ۴ سال محدود بود. در حالیکه مدل‌های پرچم‌داری مانند گلکسی S20 همچنان از پشتیبانی ۵ ساله‌ی سامسونگ بهره می‌برند، پشتیبانی از مدل‌های دیگری مانند گلکسی A41، گلکسی A51 و گلکسی A71 در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

گوشی گلکسی A21s از زمان عرضه به‌طور منظم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مختلفی دریافت کرد و علاوه‌بر پچ‌های امنیتی متعدد، به نسخه‌های ۱۱ و ۱۲ اندروید نیز ارتقاء یافت. این دستگاه در حال حاضر نسخه‌ی فرم‌ور A217FXXSCDXE2 را با پچ امنیتی می ۲۰۲۴ اجرا می‌کند.

از آن‌جایی که تعهد اصلی سامسونگ برای پشتیبانی چهار ساله از این گوشی به پایان خود رسیده است، انتظار نمی‌رود گلکسی A21s به‌روزرسانی بیشتری دریافت کند. اگرچه ممکن است در آینده همچنان آپدیت‌هایی برای گوشی مذکور منتشر شود، اما سامسونگ در این زمینه هیچ وعده‌ای نداده است.

با این حال، خیال کاربران گلکسی A21s سامسونگ می‌تواند همچنان راحت باشد، چرا که این گوشی هنوز از امنیت و کاربرد بالایی برخوردار است و بسیاری از برنامه‌های ضروری و محبوب در حال حاضر به‌راحتی روی اندروید ۱۲ کار می‌کنند.

منبع: PhoneArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *