جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی زد فولد 7 ممکن است به کیبورد فیزیکی جداشدنی مجهز شود!

گلکسی زد فولد 7 ممکن است به کیبورد فیزیکی جداشدنی مجهز شود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی‌ها مدت‌هاست که با کیبوردهای فیزیکی وداع کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد گلکسی زد فولد 7 را به یک صفحه‌کلید فیزیکی جداشدنی مجهز کند! بر اساس یافته‌هایی عجیب از اداره‌ی ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA)، سامسونگ پتنت و حق اختراع یک دستگاه تاشو که از صفحه‌کلید جداشدنی بهره می‌گیرد را ثبت کرده است. در درخواست ثبت اختراع مذکور، طرح‌هایی از این دستگاه تاشدنی از زوایای مختلف وجود دارد که آن را هم با کیبورد و هم بدون کیبورد نشان می‌دهد.

همان‌طور که می‌توانید در تصاویر بالا ببینید، این طرح‌ها دستگاهی را به نمایش می‌گذارند که دارای صفحه‌نمایشی بزرگ با یک لولا در بخش پایینی است که امکان تاشدن آن به سمت داخل را فراهم می‌کند.

کیبورد احتمالی گلکسی زد فولد 7 می‌تواند به صورت مغناطیسی به بخش پایینی دستگاه متصل شده و همراه با قسمت پایینی نمایشگر به سمت داخل تا شود. در حال حاضر مشخص نیست این مکانیسم چگونه بر دوام صفحه‌نمایش تأثیر خواهد گذاشت. با این حال، ترکیب نمایشگر تاشو و صفحه‌کلید جداشدنی می‌تواند طراحی گلکسی زد فولد 7 را جمع‌و‌جورتر کند و تأکید بیشتری بر قابل حمل بودن آن داشته باشد.

در صورت تعلق داشتن این پتنت به گوشی گلکسی زد فولد ۷، به نظر می‌آید که سامسونگ در حال آماده‌سازی سری محبوب گوشی‌های تاشو فولد (به‌سبک کتابی) خود برای یک بازطراحی کامل در سال ۲۰۲۵ است.

با این حال، پتنت موردبحث ممکن است به محصولی کاملاً جدید از این غول فناوری کره‌ای اختصاص داشته باشد که در آینده رونمایی خواهد شد.

منبع: PhoneArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *