جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مدل چینی گلکسی زد فولد 6 همچنان از شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند!

مدل چینی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ همچنان از شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ به‌زودی و در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر) از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 رونمایی خواهد کرد. اگرچه تصاویر رندر و بسیاری از مشخصات این گوشی طی هفته‌های اخیر فاش شده‌اند، اما باتری و توان شارژ آن هنوز مشخص نیست.

با این حال، نسخه‌ی چینی گلکسی زد فولد 6 اخیراً گواهینامه‌ی 3C را با شماره‌مدل SM-W9025 و پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۵ واتی دریافت کرده است. این دقیقاً همان نرخ شارژی است که سامسونگ برای گوشی‌های خود طی ۴ سال اخیر در نظر گرفته است و حتی گوشی گلکسی زد فولد 2 که در تابستان سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود نیز از شارژ سیمی ۲۵ واتی بهره می‌بُرد!

مدل چینی گلکسی زد فولد 6 همچنان از شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند!

گوشی تاشو موردبحث در چین با نام «سامسونگ W25» عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این مدل با طراحی کمی متفاوت‌تر و بهترین کانفیگ از طریق کمپانی China Telecom برای خرید در دسترس قرار بگیرد.

قیمت این مدل نیز ظاهر جذاب گوشی‌های سری W را بازتاب خواهد داد و بالاتر از مدل‌های استاندارد خواهد بود، اما بعید است که این نسخه به بازارهای جهانی راه پیدا کند.

افشاگر Ice Universe همچنین مدعی شده است که سامسونگ از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 6 اسلیم (بدون پشتیبانی از قلم S) نیز پرده برخواهد داشت. با این وجود، باید تا چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده منتظر ماند و دید که آیا این شایعه صحت دارد یا خیر.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *