جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی مقرون به صرفه اوپو A3 با نمایشگر اولد 120 هرتزی معرفی شد

گوشی ارزان قیمت اوپو A3 با نمایشگر اولد 120 هرتزی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اواخر فروردین‌ماه سال جاری بود که برند اوپو (Oppo) از گوشی فایوجی «اوپو A3 پرو» رونمایی کرد. اکنون، نوبت معرفی مدل استاندارد این سری با نام «اوپو A3» رسیده است که با فدا کردن برخی از مشخصات جذاب مدل پرو، از برچسب قیمتی مناسب‌تری بهره می‌برد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های گوشی اوپو A3، با اِروتِک همراه باشید.

گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید اوپو دارای یک نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد با پنل ۱۰ بیت، رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز (نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز)، محافظ گوریلا گلس 7i و حداکثر روشنایی ۱٬۲۰۰ نیت است.

گوشی مقرون به صرفه اوپو A3 با نمایشگر اولد 120 هرتزی معرفی شد

مدل استاندارد این سری تراشه‌ی ضعیف‌تری نسبت به اوپو A3 پرو (مجهز به دایمنسیتی 7050) دارد و اوپو تراشه‌ی اسنپدراگون 695 را با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی UFS 2.2 همراه کرده است. کاربران همچنین در صورت تمایل می‌توانند از اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی اوپو A3 استفاده کنند.

گوشی مقرون به صرفه اوپو A3 با نمایشگر اولد 120 هرتزی معرفی شد

دوربین اصلی این گوشی به یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 مجهز است که امکان فیلم‌برداری در رزولوشن 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. این دوربین توسط یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز همراهی می‌شود. دوربین سلفی اوپو A3 هم یک ماژول ۸ مگاپیکسلی استاندارد در حفره‌پانچ نمایشگر است که می‌تواند به ضبط ویدیوهای 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه بپردازد.

باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی گوشی جدید Oppo

باتری این گوشی از طریق پورت USB-C 2.0 تا ۴۵ وات با آداپتور VOOC شارژ می‌شود. ظرفیت این باتری نیز ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت (۱۹٫۵۵ وات‌ساعت) اعلام شده که شبیه به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی گوشی A3 پرو (با پشتیبانی از شارژ ۶۷ واتی) است. از طرف دیگر، می‌توان شاهد بهبود ۵۰ درصدی نرخ شارژ این گوشی در مقایسه با اوپو A2 بود.

ابعاد گوشی جدید برند Oppo

از سایر ویژگی‌های این گوشی مقرون‌به‌صرفه باید به طراحی باریک اوپو A3 با ضخامت ۷٫۱۵ میلی‌متری (در مقابل ضخامت ۷٫۵ میلی‌متری مدل پرو) و وزن ۱۷۸ گرمی آن اشاره کرد. نسخه‌ی چینی گوشی Oppo A3 در برابر آب و گردوغبار مقاوم است و از اتصال 5G (دو اسلات سیم‌کارت)، وای‌فای 5 (ac) و بلوتوث (aptX HD) پشتیبانی می‌کند، اما از فناوری NFC و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره‌مند نیست.

گوشی Oppo A3

پیش‌فروش گوشی اوپو A3 هم‌اکنون در چین آغاز شده است، اما در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی عرضه‌ی جهانی این محصول در دسترس قرار ندارد. مدل پایه‌ی اوپو A3 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ فضای ذخیره‌سازی، با قیمت ۱٬۶۰۰ یوان (حدود ۲۲۰ دلار) به فروش می‌رسد. اوپو برای مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، قیمت ۱٬۸۰۰ یوان (تقریباً ۲۴۸ دلار) را در نظر گرفته است و مدل دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز ۲٬۱۰۰ یوان (حدود ۲۸۹ دلار) قیمت دارد.

گوشی مقرون به صرفه اوپو A3 با نمایشگر اولد 120 هرتزی معرفی شد

این گوشی در سه رنگ‌بندی سبز، مشکی و بنفش از تاریخ ۵ جولای (۱۵ تیر) راهی بازار خواهد شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *